/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Outlaw
Fra : tedd
Vist : 1147 gange
100 point
Dato : 16-11-06 16:07

A(5) C#m(4)
If you had not have fallen
D(2) A
then I would not have found you
D E A
Angel flying too close to the ground
A(5) C#m(4) D(2) A(5)
I patched up your broken wing and hung around for a while
B(7) E
trying to keep your spirits up and your fever down
A(5) C#m(4) D(2) D#dim
So leave me if you need to, I will still remember
A E A
Angel flying too close to the ground.

A(5) C#m(4) D(2)
I knew someday that you would fly away
B7 E
for loveUs the greatest healer to be found
A(5) C#m(4) D(2) D#dim
So leave me if you need to, I will still remember
A E A
Angel flying too close to the ground

A(5) C#m(4) D(2)
Fly on fly on past, the speed of sound
B7 E
IUd rather see you up than see you down
A(5) C#m(4) D(2) D#dim
So leave me if you need to, I will still remember
A E D A
Angel flying too close to the ground.

Utroligt at den mand kan komponere sange på sin guitar "Trigger"

http://www.cantonrep.com/photos/July2006/12willieguitar.jpg

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 16-11-06 16:16

Fin lyrik, tedd - hvad er spørgsmålet ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-06 16:32

Behøver der at være et spørgsmål? Folk er jo gode til at svare alligevel! Prøver bare på at få folk i godt humør på en trist årstid!
Men spørgsmålet kunne jo være om kærlighed er til for at give eller modtage, det er vel det de fleste kærlighedssange handler om?

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 16-11-06 16:49

Smuk tekst-kan man høre den også ??????

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 16-11-06 17:27

Nåh ja - men der står nu - / Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål !!!!!
Og så forventer man vel et sådant.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-11-06 17:36

Få folk i godt humør ...................det kan du sagtens sige. jeg kan ikke læse Fransk.

Kærlighed er til for at modtage...........

Men her er forklaringen: Når der gives kærlighed er glæden hos modparten det hele værd.
Altså for at nyde må der ydes.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-06 17:38

Joh men lille brokkemand, prøv du at viske "spørgsmål" ud...... vil det ikke gå fisk?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 17:41

Kærligheden skulle da meget gerne være gengældt

Kissan jeg tror det er melodien med Willie Nelson i dette link http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=.%2Fallsearch%2Fsearch.htm&searchtxt=Angel+flying

Er det rigtig Tedd??

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 16-11-06 18:57

Man kan altså ikke (h)viske under vand - at du ved det - Hanne - og når man har haft dig vimsende rundt i rumpeteren hele dagen, kan man godt blive lidt (hunde)stejl her under skumringen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 19:03

Brokke og Camillasmosterhanneglad, i er så vandede at jeg ikke kan følge med

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-06 19:33

Årh, klap gællerne i, Nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 19:46

gurle gurle gurle... det går altså ikke at klappe gællerne i, ka it få luft så

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-06 20:22

Tænk' sq nok, at du har skæl.....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-11-06 22:19

Niks, Nordsted har PIP..bare ving hende moster én , Nordsted

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 22:20

Ups så må jeg hellere få købt noget nizoral shampoo, for skæl giiidet jeg godt nok ikke ha, det må
være rigeligt med svømmehuden mellem tæerne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 22:21

mango... godt nok har jeg lange arme, men jeg kan squtte nå hende, ka du ikke lige hjælpe mig

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 16-11-06 22:44

tak Nortsted1

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-06 22:44

How how I to høns!

Mango - du opfører dig ordentligt på søndag, igå'?

Ellers kan du sidde ude på stilladset!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 22:50

Kissan jeg er jo ikke helt sikker på at det er den, men kunne det ikke lyde sådan?? Nu må Tedd da gerne snart give lyd

Manog & camillasmoster, hihi jeg skal da bare ha' lagkage på lørdag

Høns, med svømmehud mellem tæerne??

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 16-11-06 23:03

Jo,jeg tror det er den

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 23:05

Kissan, jeg syntes jeg kan huske du skrev du bor i Haderslev?? er det ikke jer der har sådan en god
drive-in bager??

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-11-06 23:26

Nåeh..ve du ha gaver? eller hva, hva hva hva hva?

Hvis je ska sit uje på stiladsen, så får du ingen gaver..ææh bææh buuhh

Nordsted.bare si te, så vænger jæ hende én på søndag...og dog!!! hub har jo fødsda!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-06 23:55

Hmm, jeg sætter pavillion op derude...

Jow da, STORE GAVER, MANGE GAVER, DYRE GAVER, FLOTTE GAVER.

Vi skal da bare have sønderjysk kaffebord!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-11-06 00:00

Det var bare fordi jeg ringede til skat og told idag! Og så var der een eller anden systemansvarlig på telefonerne der smækkede den ud efter du havde trykked på adskillige knapper for overhovedet at komme igennem! " Du er nr 12 og ventetiden er 10 minutter"
Well havde ikke så meget imod at vente når man hører sådan et nummmer!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-11-06 00:01

uuuhhh whaah..er de kaloriefri?

Lyder dælme godt..25 forskellige kager

Hvis jæ ska sit deru, skal der vær en varmkanon

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-11-06 00:01

Og så måske fordi de spillede den til min elskede exkæreste begravelse her for et stykke tid siden! Ak ja

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 17-11-06 00:13

JO,vi har D.Ks bedste bager.Du driver bare ind,køber brød og driver ud igen.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 17-11-06 00:14

SKALLEBÆK

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-06 01:02

Tedd - dét lyder trist og sørgeligt!

Trøstekram

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-06 01:03

Mango - 7 slags kager

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-06 07:41

Tedd også et trøstende knuz fra mig.

Kissan, jeg sys det er smart med sådan en drive in bager

Mango... ving hende en, men først på mandag, hvis du liige kan komme forbi og klare den for mig
er det fint.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-06 10:01

Oh, I voldelige søhøns...

Jeg skal da vist forbi Pariserhuset og finde noget til at putte i kagerne.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-11-06 10:44

Hopper lige over til noget mere kalorielet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-06 12:09

Vand e.c. ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-11-06 12:12

Vand og knækbrød - selv søde damemennesker holder jeg mig fra.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-06 12:14

e.c.

Kan du ikke li' mig?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-11-06 12:17

Altså hvis jeg skal nogenlunde helskindet hen over julen er jeg nødt til at skære ned på alt det søde.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 17-11-06 12:23

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 17-11-06 14:08

e.c.

Citat
Altså hvis jeg skal nogenlunde helskindet hen over julen er jeg nødt til at skære ned på alt det søde.

Du ka' bare tage 50 basinlængder - læs aquariumlængder - hver dag med hanne og jeg (og en masse andre velnærede - hvis MOLO vil - kandusser).

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-06 14:14

Go' idé, brokkemand.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-11-06 19:37

For det første kan jeg ikke se noget som helst, når i drøner rundt og virvler det snart temmelig urensede bundsnask op. For det andet er jeg faktisk åleslank -
tror jeg nok. (fiskenørd i tvivl)
Måske skulle man klage til dyerværnet.
Noget ordentlig og spise kan man heller ikke få.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-06 00:15

Nej, sådan er det, når man vil nøjes med skrumpemad.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 11:48

Havde man så bare haft fødselsdag, for jeg har lige set at Thyfoon har fået en masse myggelarver.
Jeg kunne sagten nøjes med et par lækre larver.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-11-06 12:41

ÖKE
Vi samler Ted op i en Limousine,skruer højt op for Willy,sætter kurs mod Haderslev
hvor vi driver ind hos Skallebæk og køber ind til den store Jyske,driver ud igen med kurs
mod Havnen hvor glade Moster venter i pavillionen med skrumpemad til de .....!!!
Dagen slutter på kajen hvor vi overspiste sidder og nyder stjernehimlen og venter på at der
skal komme en F.S.K. forbi.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-06 13:35

Kissan.... det var da en superide, den er jeg helt med på....Forresten også tillykke med dit "barn" igår

Hva' er en F.S.K?? bare jeg nu ikke har sagt ja, til en "fuser"

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-11-06 13:46

Tak for det og en F.s.k,tja det må du lige spørge moster om,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-06 13:57

Moster... kissan driller!!!

moster hva er en f.s.k for en størrelse??

Kissan, jeg tror ikke moster har tid til at svarer, hun får jo gæster i morgen, ka du ikke bare sige hva det er??

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-11-06 14:02

DET ER NOGET DER FLYVER

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-06 14:06

Flyvende sovse kande

Nordsted1 - er du faldet af på den???

Hvis I henter tedd i en limo, må jeg så godt komme med?

Jeg har nemmerlig ikke morderligt lyst til at gå til Haderslev...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 14:09

Henter Tedd i limosine......................utroligt hvad folk gør for sølle 100 point. Fedtemåse.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-06 14:28

Ja, de har nok været i byen i aftes....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-06 14:36

jam jam, kommer de der f.s.k ikke kun når det er tordenvejr??

Jow, mosterhanneglad, du må godt komme med i limoen, men der er da ikke noget så sundt som en gåtur - arrr måske det er lige i overkanten at gå fra Århus til Haderslev

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-11-06 15:08

Jeg er ikke på jagt efter sølle 100 point.
Ville bare gøre Ted glad igen,selv om det var en drøm.
Og jo,der var også et enkelt lyn nordsted.
Knus fra KISSAN
pst.Vi drikker ikke!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-06 15:15

Kissan, ening med dig hele vejen igennem, men jeg ved nu ikke om det hjælper Tedd??

Man kan nu også ha' det sjovt uden at drikke

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-11-06 15:21

Tak skal du have.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 16:40

Tedd - jeg skaffer en limo med en blondine chauffør.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-06 18:26

Åh nej - må jeg godt komme ud af den, inden hun skal parkere den????? Please?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-11-06 20:09

Det blir bedre og bedre!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-06 21:54

Det er jo, som man ser på det..........

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-11-06 22:01

NEJ MOSTER;JEG SYNES DU SKAL SIDDE VED SIDEN AF HENDE

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 22:41

Vi har ikke plads til flere foran.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-06 23:35

Så skal der kørelærer pedaler i højre side!

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 21-11-06 16:26

Tak for svaret Camillasmoster. Og med dagen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-06 19:48

Taark for'et tedd!

Tænk hvad en lille glad smiley kan gøre....

Har du garantibeviset? hehe