/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Yhaoo toolbar hvabahar
Fra : nmb22510
Vist : 731 gange
50 point
Dato : 28-09-06 19:30

Der er blevet installeret en yhaootoolbaar i min browser, hvor faen kom den fra.
Ud skal den men hvordan. har prøver i tilføj/fjern den er der godt nok, men der sker ikke en dyt fis.
HJælp

Hilsen erik

Kommentar
Fra : nmb22510

Dato : 28-09-06 19:31

Se bort fra diverse stavefejl. UPS
erik

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 28-09-06 19:38

hmmm der skulle nu godt nok ske noget hvis du fjerne i tilføj/fjern - prøv igen -
hent så denne regcleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

gå i start - kør - skriv regedit - find yahoo under HKEY_LOCAL_MACHINE - slet hvad der står med yahoo (hvis du ikke lige bruger yahoo messenger) - kør regcleaneren og delete hvad der er safe to delete

genstart - gå i stifinder og se om der stadig er noget yahoo tilbage - slet i så fald - kør regcleaneren på samme måde som før - genstart og du skulle gerne være af med toolbaren
(den gør nu ikke skade men vil man ikke have den så vil man ikke )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-06 19:40

ps.. du har fået den ind sammen med noget du har downloadet - du har bare ikke været opmærksom på at fjerne fluebenet

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-09-06 19:40

hent ccleaner

HUSK UNDER INSTALLATION AT FJERNE FLUEBEN VED YAHOO TOOLBAR

www.ccleaner.com

kør den, vælg værktøjer, og afinstaller derfra. Kør derefter en scan efter problemer og fjern hvad den finder.

Er du sikker på at det er yahoo toolbar?? eller var det en stavefejl

Kommentar
Fra : nmb22510

Dato : 28-09-06 19:46

Hej gutter jeg prøver lige nogle af jeres fine forslag.
Nej den gør ingen skade, men den fylder på skærmen den stakkels 17" fra før stenalderen
kommer tilbage om det lykkes
Se you later alig....

Erik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-06 19:48

hvis dit eneste problem er at du ikke gider se på den så kan du lige højreklikke på værktøjslinien og fjerne fluebenet i yahoo toolbar

Kommentar
Fra : nmb22510

Dato : 28-09-06 20:07

HURRA Jaba daba dooo
tak for hjælpen

gå i start - kør - skriv regedit - find yahoo under HKEY_LOCAL_MACHINE - slet hvad der står med yahoo (hvis du ikke lige bruger yahoo messenger) - kør regcleaneren og delete hvad der er safe to delete

Overstående virkede :-=o

sender lige denne besked og derefter får du point kære knejt

Godkendelse af svar
Fra : nmb22510

Dato : 28-09-06 20:09

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : nmb22510

Dato : 28-09-06 20:12

Lm
Jo skibet er af typen lm merimad 270
kaldenavn.: Cupido = Elskovsgud

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-09-06 20:13

Slet også lige mappen Yahoo i programmer .

Mirit.dk -> Er du blevet en "knejt" ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-06 20:13

er jeg nu en knejt ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-06 20:14

HAR lige kigget efter og har vist ikke skiftet køn

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-09-06 20:42

Mirit.dk -> Udmærket, så kan du allernådigst få lov til at fortsætte som min cyberkæreste

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-06 21:01

ska vi kysse nu så ???

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-09-06 21:04

Lad os bare gøre som vi plejer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-06 21:26

gider ikke idag

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-09-06 21:57

Øv hvor er du kedelig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-06 22:29

ilm

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-09-06 22:40

AAAHHHH, FRED

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-06 22:42

hold dog op med at vække mig med dit råberi stl_s

sorry for misbrug af tråden nmb22510