/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Favoritbruger
Fra : tedd
Vist : 1083 gange
10 point
Dato : 26-07-06 11:56

Kære Kandu!

Hvad bruger man egenligt favoritbrugerfunktionen til?

Man kan ikke se ens favoritbrugere under sin profil, og den eneste umiddelbare virkning er at man ikke kan søge efter en person man har tilføjet som favorit???
Man kan heller ikke ophæve favoritbrugerstatusen igen hverken i favoritbrugerens profil eller i sin egen!

Måske er det et slags børnefilter?
Måske burde det hedde hadebruger?

Svar hurtigst inden min hjernecelle spinner ud af kontrol!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-06 11:58

samme spørgsmål herfra

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 12:00

Grunden til at jeg stiller spørgsmålet her er forøvrigt http://www.kandu.dk/contact.aspx

Her skriver I jo at man kun skal kontakte Kandu via email hvis man har problemer med kontoen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-06 12:01

klikker man på favoritter bliver favoritspørgsmålene hvor de skal være - men ingen virkning på favoritbruger - burde kandu teamet ikke have oplyst om det - eller sørget for at fortælle om funktionen - eller manglen på den ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 12:03

Jeg gør dig til favoritbruger mirit hvis du ikke kan udtale dig mere klart!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-06 12:03

bud på hvordan man ophæver en tilføjet favoritbruger ????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-06 12:08

Det kan godt lade sig gøre, at se sine favoritbrugere, og slette dem igen, der var et spørgsmål for ca. et havlt år siden, hvor en bruger vidste hvordan, tror det var i kategorien Kandu, så ind i de gamle indlæg og søge, hvis i ikke er så heldige at brugeren ser spørgsmålet her, og svarer

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 26-07-06 12:09

I private indlæg .......skriv indlæg, der står dine favoritbrugere, hvis du har nogen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-06 12:11

Og samme sted kan man slette sine favoritbrugere

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 12:12

aha!!! Godt nok gemt godt af vejen. Bøjer mig dybt i støvet tante Kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 12:17

Skulle ha søgt efter favoritbruger istedet for at søge efter en favoritbruger!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-06 12:17

***** til ans - den var tricky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 12:21

Bortset fra favoritbruger ikke giver resultater når man søger på det!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-06 12:22

den funktion burde have sit eget faneblad - det er jo ikke lige den nemmest tilgængelige funktion hvis man ikke lige ved det - men nu ved jeg det ;-)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-06 12:28

Søgefunktionen fungerer ikke, den ophørte med at virke, da det nye kandu kom på "banen"

Men meget fra før den 31.12.05 kan du stadig finde.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 12:28

Gæt om jeg viste det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-06 12:30

gætter på at det vidste du ikke natmaden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-06 12:36

Det vidste natmaden godt http://www.kandu.dk/spg85448.aspx

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 12:36

Hvis jeg søger på favorit kommer der da et eller andet frem!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-06 12:40

æuw - gætter a h til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-06 12:42

http://www.kandu.dk/spg85448.aspx#939115

tedd, det der kommer frem er det ikke fra før den 31.12.05 ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 12:43

vidste måske - husker nej!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 12:43

jo det ser sådan ud ans!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 12:45

Lidt underligt man ikke kan søge i en vidensdatabase?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 12:49

Hey kandu, men i alligevel lytter, hvorfor får jeg ikke mails

Citat
men i alligevel lytter
næ julemanden , det ved man hvad er

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 12:54

Miritdk så kan du lære det.
http://www.kandu.dk/spg85448.aspx#939119

Tedd søgemaskinen på kandu , den hedder Ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-06 12:57

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 12:57

Nå nu fik jeg mail , alle 32 .
Det viste sig at det var en fejl 40,
jeg havde glemt, at jeg havde sat postserveren på standby

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 12:59

Kandu -teamet synes at de har arbejdet SÅ hårdt for at lave den nye version, at de nu holder en årelang ferie. De svarer ikke længere på spørgsmål og retter ikke op på åbentlyse programmeringsfejl. Jeg har skrevet og påpeget adskillige uheldigheder og flere direkte fejl, men der sker ikke en hujende FIIIIIS. Vi må åbenbart bare lære at leve med det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 13:01

Du skal jo skrive her Arne! De svarer ikke hvis du skriver direkte! Det er catch 22 om igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 13:01

Det vidste jeg godt natmaden!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 13:05

Iøvrigt er mit spørgsmål afledt fra en privat henvendelse fra en skør kugle her på Kandu! Hun synes åbenbart det var bedre at jeg skulle bruge 2 timer på ingenting end at hun selv skulle undersøge det!
Jeg har ingen favoritbrugere her på Kandu!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 13:06

Tedd ser at din nye bil er på vej fra Japan http://ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=2006107280026&NL=1&Category=MILJO

Jamen AJ, der er intet team,
kandu køre bare fordi at det er sat på betalingsservice hos dk-hostmaster,

Det fungere lige som den flyvende hollænder,
ingen besætning, vinden ordner resten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 13:06

Jeg nævner ingen navne hehe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 13:08

Min nye mitsubishi! Damn!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 13:09

Citat
skør kugle her på Kandu

Er det en der er med her i tråden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 13:12

[citat]
Tedd søgemaskinen på kandu , den hedder Ans
[/ citat]

Sg lige før du skulle ha points for den udtalelse natmaden

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 13:13

M.h.t. Søgning: Det virker MEN kun i Nyhedsgrupperne IKKE i Kandu's egen database.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-06 13:13

Jeg mangler bare at tilføje mig selv som favoritbruger.
Og den favorit behøves ikke at kunne slettes.
Man kan heller ikke sende privat besked til sig selv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-06 13:14

Citat
Iøvrigt er mit spørgsmål afledt fra en privat henvendelse fra en skør kugle her på Kandu! Hun synes åbenbart det var bedre at jeg skulle bruge 2 timer på ingenting end at hun selv skulle undersøge det!

brugte du så 2 timer på det før du stillede spørgsmålet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 13:15

og nu kan jeg heller ikke citere

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 13:16

Noget i den stil Ans!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-06 13:20

Nu smækker jeg fluen, postkassen bliver fyldt hurtigere end jeg kan tømme den

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 13:23

e.c emesen har dig vel som favorit

tedd stik mig bare stjernerne !
Citat
RICHMOND, BC (May 4, 2005) – Fraser Wharves Ltd. set a new record at Fraser River Port for the greatest number of vehicles discharged from a single ship, when M.V. COUGAR ACE delivered 5,214 automobiles on May 4, 2005.
The cars – a mixture of new Mazda, Toyota, Lexus, and Mitsubishi automobiles destined for the Canadian marketplace – arrived aboard one of MOL's Pure Car Carriers, M.V. COUGAR ACE. The new record beats Fraser Wharves' recent record of 4,936 automobiles, set over the Easter weekend in March by another one of MOL's car carriers, M.V. LIBERTY ACE.

Nås er de nu holdt op med at prale, godt det ikke er min kasko det går ud over

Ans, det tedd mener er, at det var hans fenemine side der lokkede til spørgsmålet.
Citat
Svar hurtigst inden min hjernecelle spinner ud af kontrol!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 13:25

ha o.v.n. det virker vist heller ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-06 13:26

Citat
fenemine

finder lige en ordbog

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 13:29

hov-hov

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-06 13:30

Det hedder alså >>> finde mine sider<<< eks. i en bog.

Ps. Naturligvis har Emesen og de andre favorittet mig - undtagen en, hvor jeg blev blaklistet.
Men der mangler li'som mig selv.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-06 13:31

jow det gør jeg får ikke flere mail på det her spørgsmål fluen fik lige en igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 13:39

skal hente smøger nu! Undskyld emesen!

Lader spørgsmålet stå lidt endnu så emesen kan komme ind alle vegne!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-07-06 13:55

....og hvorfor får jeg heller ikke min gave. har spurgt kandu, men intet svar. måske den der årelange ferie, som gør sig gældende.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 14:08

e.c har du været med i robinson
http://natmaden.dk/robinson.mp3

o.v.n. du kan kun bevise det vis du invitere os på helstegt pattegris, og vi så selv kan se at fluebenet virker

aasenissum jeg syntes at det er møg groft at en så simpel gevinst skal trække så langt ud,
det er jo ikke ligefrem en jordomrejse, det er noget lusk, da den mare kunne sendes samme dag som den er vundet. æv jeg blir gal.. det er som at sige 'vi griner af dig',
reklamefeltet det give sikkert en sum kontanter !
men måske er gevinsten bare billedet af vaffelkogeren
http://www.google.dk/search?hl=da&q=OBH+6962&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 14:20

Her aasenissum !
Citat
DK Whois database
DK Whois databasen stilles til rådighed af DK Hostmaster A/S, udelukkende for at assistere brugerne i at finde informationer der vedrører domæner. DK Hostmaster A/S kan ikke garantere for nøjagtigheden af disse oplysninger og DK Hostmaster A/S forbeholder sig retten til, ved misbrug, at spærre for adgang til data.

Domænenavn: kandu.dk
DNS: kandu.dk
Registreret: 2000-09-13
Status: Aktivt

Registrant:

Informationen er ikke tilgængelig.

Fuldmægtig:

Bruger-id: PF154-DK
Navn: Estreet ApS
Att.: Pawel Finkielman
Adresse: Klosterparken 22,
Postnr. & by: 2680 Solrød Strand
Land: Danmark
Telefon: +45 56 13 10 13

Navneservere:

ns1.gratisdns.dk PL302-DK
ns2.gratisdns.dk PL302-DK
ns3.gratisdns.dk PL302-DK
ns4.gratisdns.dk PL302-DK

Bemærk
Citat
DK Hostmaster A/S forbeholder sig retten til, ved misbrug, at spærre for adgang til data.

Altså spærre for mig,, men det er offentilge data,
og den misbrugte er sgu da den der bliver lover en gevinst, og ikke får den !

og så lige ,

Citat
Helle & Pawel Finkielman

Klosterparken 22
2680 Solrød Strand

Tlf: 56 13 10 13

ER DU DER PAWEL

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 26-07-06 14:28

Jamen Kandu-teamet er da rundt i landets EL-forretninger for at finde et.

http://www.obh.dk/Products/Product.asp?ProductNo=6962

Seipe

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 14:33

Beskrivelse

Trinløs, variabel termostat. Kraftige bageplader. non-stick belægning.
Flot design i børstet stål.

UDGÅET MODEL, MEN KAN VÆRE I ENKELTE BUTIKKER!!

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 16:05

Tak for svaret ans. Så kan vi lære det kan vi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-06 16:17

Tak Husk nu det du har lært

kalder

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-06 16:18

Nøøøøj hvor er Ans altså heldig:
Fem *****
Og 10 påænger fra Kandu.
Men øh............................................kun 10 point fra fedtehasen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-06 16:36

kalder bestem ikke her mere - superblæseren for fuld kraft og så er det til at holde ud

den der skøre kugle var forresten mig - men hvem var mest skør - jeg brugte ikke to timer på at finde finde ud af hvordan det nu forholdt sig med den der favoritbruger

hvordan har du det tedd

(be good miritdk - så tak for hjælpen tedd - og ikke mindst ans )

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 17:34

Strengt , jeg måtte af med 1 point for at læse slutningen,
og jeg lærte ikke en gang at stave til fenimen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-06 19:28

Her er så et point mere .....................det bli'r snart en billig omgang.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-06 19:32

Og siden har været vist "237" gange

Så kan man jo kun håbe på at der er brugere, der har lært noget

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-06 19:44

Ja vel har vi da lært noget.
Ud med www.Google.com
og ind med
www.ans.kl/alt om alt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 19:52
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-06 19:59

1 MPH

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-06 20:30

e.c

tedd godt at du kan få tiden til at gå

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-07-06 19:14

538MPH

e.c enten er du for blød, eller osse måjeg foreslå at sætter mussefølsomheden op

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-07-06 20:23

Nu ved jeg ikke om i har sådan noget fint udstyr på jeres comp.............lyd.
Men her kan jeg høre noget der ligner aaiiiiih.