/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
drikkespil
Fra : snusi
Vist : 629 gange
100 point
Dato : 24-11-05 07:27

Hvor kan man købe drikkeludo? Bilka annoncerede med det i sidste uge, men da jeg kom derop, var der alt andet end ludo.

snusi

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 24-11-05 07:54

Føtex har også haft dem. Eller hvis du bor i nærheden af en domborg eller anden isenkræm forretning.

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 24-11-05 08:40

Øhh hvad er en domborg? Jeg har prøvet Føtex og imerco, men desværre uden held.

snusi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-05 08:47

Når man kikker på Google, ser det ud som om man kan købe stillet i Søstrene Grene??

Drikkeludo i Søstrene Grene (4) - hjælp ang uploading af film (6) - Bh'er skadelige?
(7) - Streg-spillet...hvor ? (25) - hvor gamle er i egentligt? (230) ...
70.84.29.84/vis_bruger.asp?bruger=T.S.%20Pingu - 33k - Supplerende resultat - Cached - Lignende sider

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 24-11-05 09:16

hmmmm vist en trykfejl.....damborg, det er en isenkramskæde på sjælland

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 100 point
Dato : 24-11-05 13:11

Ærlige Bent samt en tilsvarende butik på Fields har spillet - kan selvfølgelig ikke lige huske navnet på butikker, men den ligger lige over Bog & Ide-forretningen.

AMP

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 30-11-05 08:06

Tak for svaret ampere.

Ærlige Bent havde spillet

snusi