/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Gambrinus :-)
Fra : vil.du
Vist : 444 gange
200 point
Dato : 30-09-05 17:01

Til dig med tak for en masse herlige indlæg alle vegne, indlæg fyldt med positivitet, humor og sjov

Intet er så dejligt som et smil og dem giver du os andre MANGE af!!

Det sidste *hooost* (måtte lige hoste af, jeg er ikke helt færdig med at grine *GG*) - nå men..det, foreløbig, sidste smil, har du givet os her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/75220

Tak for det!

Fortsæt det gode arbejde *GGG*.
God weekend!

Venlig hilsen vil.du/Dorthe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-05 18:59

ingen kommentarer bortset fra HØRT !!!!

og undskyld jeg lige blandede mig - men mon ikke gambrinus dukker op og giver mig en balle selv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 19:29

en lille tekst sniger sig ind fra venstre...... jeg synes lissom miritdk - hej

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-09-05 21:13

Så sniger jeg lige en lille tekst ind fra højre.....jeg syntes som Camillasmoster

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-05 21:26

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 21:29

Hold da op, hvor er vi enige - klappåskulder smiley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-05 21:31

aws - hanne du må ikke bruge min skulder - find en med brede af slagsen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 21:32

Brug skulderpude - det tager lidt af slaget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-05 21:48

forsent - voldelige hanne

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-09-05 21:52

.o0..(dejlig tråd med varm og hygsom stemning, lige noget for mig...)

*venter på gambrinussen*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-05 21:56

ham gambrinussen ligger vel og tager en sniffer hos den røde baronesse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 21:57

Nu kører jeg alså snart til Horsens, for nu bliver jeg beskyldt for være voldelig af molo, Keld og dig, miritdk

Sammensværgelse, det er, hvad det er huuuuulk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-05 22:01

ae ae ae trøster hanne og fortæller at jeg kun siger det i sjov - vil ikke ha´du går og tuder !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 22:05

Det må jeg vel selv om

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-05 22:18

NEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : supersine

Dato : 01-10-05 18:32

og jeg er 100% enige......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 19:41

supersine - hvis du er enige - øhhh - er du siamesisk tvilling ?????

Kommentar
Fra : supersine

Dato : 01-10-05 22:19

looool.... jeg er enige med den ALLERFØRSTE i tråden... at Gambrinus er fuld af lune OG ekspert i pc *SS*

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 200 point
Dato : 02-10-05 01:49

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige
Når man ikke har noget godt at sige om folk, skal man holde sin kæft.
Gambrinus
Som min mor plejede at sige, når jeg skulle til børnefødselsdag :
Når festen er slut, skal du huske at sige : Tak for i dag og UNDSKYLD.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-10-05 14:06

Tja........Gambrinus, din mor må jo kende dig bedst

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 02-10-05 14:26

Du skal ikke sige så meget Gambrinus, bare nyde det og suge til dig
- intet er vist så svært for os mennesker som at tage mod ros og komplimenter - måske fordi man er for karrig (hmm..er der mon kun ét 'r' i..nå...jeg er ligeglad *gg*), med at uddele både ros og komplimenter

Venlige hilsener fra vil.du/Dorthe