/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Dumt Spørgsmål: Hvor sidder plumpen?
Fra : agerskov90
Vist : 1200 gange
18 point
Dato : 05-03-05 12:56

Hej
Jeg vde da en smule om knallerter (mest scooter) men ved altså ikk li så meget om plumpen... Det sku vist vær v indsugningen, men mere ved jeg næsten ikk! har en puch maxi K
Er der nogen der har en lidt mere udførlig beskrivelse, eller nogle billeder (det sidste vil jeg blive meget glad for!) så ta li at skriv en lille besvarelse, eller skriv t mig på [agerskov90@hotmail.com].... gode links ville også hjælpe!

Mvh gunnar

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-03-05 13:02

Det har du slet ikke brug for at vide , det er ulovligt at fjerne den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-05 13:03

den sidder ved flangen har jeg hørt ... ved absolut intet om sådan noget

er der noget her der kan hjælpe dig mon ?
http://www.kandu.dk/dk/news/479453/groupid/20217

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-05 13:05

uhuu valde - sådan går det når man søger på noget - lol -

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-03-05 13:20

Mirit. dk!
Ved du hvad? Jeg tror at jeg har brudt de "Plomber" , jeg får lov at "bryde"
Jeg nærmer mig de 80 med hastige skridt!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-05 13:25

valde ! Ved du hvad - jeg tror ikke jeg bryder mig om de plomber du bryder - og brød mig slet ikke om du har brudt hvad du får lov at bryde når du har sådan en fart på
(eller sådan noget lignende - LOL )

hvor plumpt

Accepteret svar
Fra : mercerpigen

Modtaget 18 point
Dato : 05-03-05 15:14

Plumben sidder i cylienderen en puch maxi. Afmonter den, og plumben sidder under indsugningsstudsen. Bor et 5mm hul i stykket der vender ind mod motorblokken. Gennem dette hul, kan du trykke på den fjeder der holder plumben og denne kan presses ud. Skær nu 6 mm gevind i hullet, du borede. Sæt et 6 mm gevindstykke i. Og færdig arbejde. Monter hele skidtet igen og kør. HUSK DET ER IKKE TIL BRUG PÅ OFFENTLIG VEJ.

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 05-03-05 16:39

WoaW nærmer din maxi sig 80? hehe har min gjort siden jeg startede med at køre på den;) hehe.... li et godt råd! husk at gøre stellet stærkere med noget støtte til det... d glemte jeg... nu den li så skæv som en hasher med marok i piben:)

Godkendelse af svar
Fra : agerskov90

Dato : 10-03-05 16:43

Tak for svaret mercerpigen. den var åbenbart taget..