/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6600-er den pengene værd
Fra : memuel
Vist : 829 gange
35 point
Dato : 14-12-04 21:11

Jeg skal have ny mobil- Er Nokia 6600 pengene værd?
Jeg kender et par stykker der har en, så jeg har haft den i hænderne.
Jeg bruger hovedsageligt mine mobiler til at sms'e fra.
Memuel

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-12-04 21:28

6600 er absolut en god telefon. Jeg vil betegne den som nutidens Nokia 3310.

Jeg har min 6600 nummer to nu, (i et svagt øjeblik købte jeg en 3650, damn, noget møg) så jeg jeg skifter ikke foreløbig. Til at SMS er den genial, men sin intelligente ordbog.

Køb du trygt en Nokia 6600. Det vil du ikke fortryde.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-12-04 22:52

er en ganske godt telefon
ville dog købe 6230 eller 7610 i stedet

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-12-04 23:57

Ulempen ved 6600 er, at den mangler radio og kun har monolyd.
Men til at sms'e fra er den helt fin.

Spørgsmålet er dog, om du ikke hellere skulle vælge en mere simpel telefon.

6600 er jo en symbian-telefon med alt, hvad dette indebærer: stor og flot skærm,
mulighed for at installere meget andet end java-programmer osv.

Ulempen er så bare, at batteri-tiden er temmelig kort.
Mere end et par dage ved moderat brug skal du ikke regne med.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 15-12-04 09:04

har også en 6600,og er utrolig glad for den.kan kun finde en ulempe ved den,det er at texten på sms er MEGET småt.men så er den til gendgæld meget billig lige for tiden bare 1 kr ved debitel.

Accepteret svar
Fra : majbritt05

Modtaget 35 point
Dato : 16-12-04 11:29

Du kan se nogle "anmeldelser" af telefonen her:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=61513
(hvis du ikke kan se kommentarerne, så skal du trykke på de gule stjerner).

Jeg overvejer selv en 6600, har set den demonstreret i Fona, den er ret smart. Jeg har dog også N6230 og SE K700i med i mine overvejelser.

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 16-12-04 14:42

Tak for svaret majbritt05.
         Det var en god side. Den vil jeg sætte i fortrukne.
Memuel

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-12-04 20:00

det var så lidt. godt du kunne bruge svaret