/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vedr tip
Fra : calista
Vist : 689 gange
5 point
Dato : 21-08-04 14:50

har lige et spørgsmål til dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/8805

Hvordan virker det?? ctrl og mellemrum virker sgutte hos mig!!

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 21-08-04 14:59

Ctrl + mellemrum gør, at man scroller ned på siden (hos mig ihvertfald). Hvis du vil minimerer alle vinduer, skal du bruge windowstasten + m.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-08-04 15:00

Der står messenger plus, og den nyeste calista!

Accepteret svar
Fra : the_expert

Modtaget 5 point
Dato : 21-08-04 16:14

Det er for det er et fake tips.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-08-04 16:28

Gu er det ej et FAKE TIP. se selv i jeres messenger under plus - indstillinger - privaltivsbeskyttelse - der står om chefsikring.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 18:14

xyzzygy - du må lige fortælle staklerne om den messenger + som du henviste til
i et andet tip

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-08-04 18:52

det er på http://www.msgplus.net. har i så fattet det?

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 21-08-04 20:45

Tak for svaret the_expert.
Jeg vil ikke røre ved den plus- tingest med en ildtang..
har læst flere steder, at den samtidigt installerer endnu mere spyware end man ellers kan rende ind i på nettet. IIIRRRRK!!

Desuden kan jeg sgutte se, at den er understøttet af Microsoft.