/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
1 tal på foto app (Samsung s10e)
Fra : Eyvind
Vist : 119 gange
100 point
Dato : 22-09-24 16:41

På startsiden er der et 1 tal på på foto ikonet... hvorfor det.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-09-24 17:35

følger lige med hilsen Steen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-09-24 19:05

Måske fordi der er 1 billede?

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 22-09-24 20:26

Ventende opdatering eller et forslag fra producenten ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-09-24 21:06

Som Leif skriver, åbn app og find Om i menuen, der er der en besked om nye tiltag eller opdatering!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-24 09:54

Jeg har en foto app og en galleri app med næsten de samme bllleder i.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-24 10:12

jeg har endnu ikke fundet noget ""om".

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-24 10:45

Foto app er vel den du tager billeder med, så åbn den og tryk på tandhjulet oppe i toppen, rul menu igennem og kig efter en rød prik, der burde der være noget, når du så trykker og kigger det igennem burde 1 tal forsvinde på app ikon!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-24 13:56

vrøvl - det er jo en fotomappe som har det 1 tal stående.
nogle af billederne er fulgt med fra min Samsung 7 og over her til Samsung s10e .så der må være mikset et eller andet.
Min Lenovo og Samsung 7 har ikke noget tal ved fotomappen.

Nå men det viser sig nok en dag.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-09-24 08:49

Foto med telefoner erofte ret dårlige . Ethvert rigtigt fotoappatat er bedre og med enordentlig vejledning. Jeg sværger selv til dee små Canon apparater.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-24 09:59

Transor - jeg har sorteret og solgt mine camera.
Så nu har jeg / bruger ikke mere:
Mit dejlige 2 øjede kodak
Mit fyldige Hasselblad
Nikormat
Zeiss contaflex
En kasse med ældre camera
osv.

Mit lille IXUS 285 HS
bruger jeg en gang i mellem på ferie.

Mine telefoner bruges mest til gensyns billeder.