/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Samme notesblok på flere maskiner.
Fra : Eyvind
Vist : 206 gange
100 point
Dato : 07-02-24 10:52

Jeg kører med samme gmail på flere maskiner - det går fint.
Det kunne jeg også tænke mig at gøre med en notesblok.
Er der nogen som har erfaring med at gøre det.
Er der en god notesblok til formålet uden en masse reklamer.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-02-24 12:36

Når du nu alligevel bruger Gmail på flere maskiner, måske endda telefonen, så kunne du jo eventuelt bruge Gmails 'Huskeliste'-funktion?
Den sidder i Gmail vinduet i menuen yderst til højre - Et V i en blå cirkel.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 07-02-24 12:38

Samme steds er der en funktion der hedder 'Keep' der også er velegnet!
Firkantet orangegult ikon.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-24 14:03

Tak det kigger jeg lige på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-24 14:23

Hmmm den kan jeg ikke finde.
Jeg går direkte til gmail via gmail app på tablet og Android.
Så jeg er nok ikke det rigtige sted.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-02-24 15:36

Jeg henviste til hvordan det ser ud på PC!
Det burde jeg have præciseret

Det ser ikke ud til at det findes på Android versionen af Gmail!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-24 16:11

Jeg har fundet en der hedder "my notesbook" som vist er fra/ via Google.
nu må jeg se hvad den kan.k

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-02-24 16:36

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 08-02-24 02:23

Tror ikke de understytter de funktioner mere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-02-24 17:09

Ind til videre vil jeg bare sende ændrede noter til afsender, så jeg kan følge med fra alle maskiner som kører med samme gmail. ??
Så bliver det også muligt, lige at skifte mail adresse og flytte over.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-02-24 16:15

Tja - ind i mellem er det svært at se skoven for alle træerne.

Der findes noget der hedder " Google Keep app " på Android app store.
Hvor flere kan arbejde på samme blok.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 09-02-24 16:57

Google Keep er åbenbart integreret i web/desktop udgaven af Gmail, og ikke i Android versionen!

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-24 14:45

Tak for svaret dogvillestar. Det var jo den keep du startede med at henvise til, og den kan jo det jeg vil.
Så nu kan jeg lave et system med koder til diverse ting og sager. Og bruge dem fra forskellige platforme.

PS. Koderne står krypteret.

Kommentar
Fra : dogvillestar