/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer udskriver blanke sider.
Fra : mandag01
Vist : 553 gange
27 point
Dato : 26-10-15 22:45

Efter opgradering fra win 07 til win 10 kan jeg ikke udskrive fra Office og fra hjemmesider.
Printer: Epson SX 430.
Det lyder som om den printer tekst, men der kommer kun blanke sider ud.
Håber der er nogen der kan løsning på dette problem.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-15 01:29

Tror ikke du er den første eller sidste, med det problem

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-10-15 01:39

Skrot win 10. det giver kun problemer. Også alle dem du ikke har opdaget endnu.
du skal bare totalslette den pågældende harddisk, og genmontere din backup af det forrige system.
det kan være nemmere at købe en anden harddisk end at slette den gamle.

det kpommer der ud af din troskyldighed og Ms hærde salgskampagne.
Hvad tror du de får ud af af prakke folk win 10 på ?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-10-15 03:56

Er osse hoppet på 10, men er efterhånden ved at vænne mig til den, der er mange finurligheder, ja men udskrive det kan den, jeg ved så ikke hvad jeg har gjort forkert. Jeg gjorde faktisk ingenting. Men føler virkelig at der er noget der skal tages fat på, men hvordan.
Kan naturligvis altid vende tilbage til 7

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-15 09:12

Mon ikke der snart (allerede) kommer en Service Pack til 10, som retter det værste.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-15 10:39

Der bliver nok ikke nogen servicepack til win 10 - for der opdateres hele tiden.
Jeg er mere spændt på hvornår microblød udfaser vores gamle computere.
Eks. Vi kan desværre ikke opdatere din gamle computer og må derfor lukke den ned, når du har allermest brug for den.
( måske efter aftale med computerfabrikanterne)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-10-15 16:00

Citat
Skrot win 10. det giver kun problemer.

Sikke da noget sludder at komme med

Citat
det kan være nemmere at købe en anden harddisk end at slette den gamle.

Og mere sludder, Hvem har dog tisset på din sukkermad?

Citat
Jeg er mere spændt på hvornår microblød udfaser vores gamle computere.

Det kan du se her: http://windows.microsoft.com/en-us/windows/lifecycle

Citat
Det lyder som om den printer tekst, men der kommer kun blanke sider ud.

Har du prøvet at lægge et papir i scanneren og kopiere det, kommer der så noget ud, det kunne jo være at printhovedet var tørret ud.

Kommentar
Fra : mandag01

Dato : 28-10-15 16:56

Jeg kan godt printe en kopi, det er når jeg har skrevet et dokument i word det går galt - så kommer der kun en blank side ud????

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-10-15 18:51

ok, hvad med notesblok, hvis du skriver noget i den, kan den så printe ud?

Kommentar
Fra : mandag01

Dato : 29-10-15 08:43

Har prøvet at udskrive fra notesblok, men uden resultat??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-15 12:00

Hvis den kan kopiere virker printeren.

Er printeren trådløs skal den måske sættes op.

start > indstillinger > enheder > her kan du se din printer eller tilføje en.

Prøv lige i office at printe ud via filer > udskriv > se om du kan vælge printer.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-10-15 17:30

Citat
Det lyder som om den printer tekst, men der kommer kun blanke sider ud.

og denne her:
Citat
Har prøvet at udskrive fra notesblok, men uden resultat??

Betyder det at Office kører blanke sider ud men at notesblok slet ikke printer eller hvordan skal det forstås?

Ja undskyld, men du er altså nødt til at være lidt mere præcis i dine beskrivelser, det er ikke nemt hvis vi skal gætte os til det meste.

Eyvind kommer med et par gode forslag, jeg ville dog starte med en anden test.

Tryk på Start --> skriv print (nej der er IKKE noget felt, det kommer når du begynder at skrive) --> klik på Enheder og printere --> H.klik på din printer og vælg PrinterEgenskaber --> klik på Udskriv Testside
Kommer der papir ud af printeren?
Er der noget på papiret?
Er det i farver?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-10-15 18:02

Det gik lige op for mig at du jo har to forskellige tråde om samme problem, det skulle jeg have opdaget noget før. Sorry

Link til anden tråd: http://kandu.dk/Spg174793.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-15 22:18

Ja det kunne hjælpe dem der vil hjælpe dig, at forklare lidt mere om hvad der sker når du prøver.