/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
EA_HS - her er der frit løb for dine...
Fra : Eyvind
Vist : 397 gange
10 point
Dato : 09-10-13 16:47

Emesen Er ikke blacklistet af Kandu. (har endda vundet en printer som præmie.)
e.c er heller ikke blacklistet af Kandu. (har også vundet en præmie på 500 kr.)

Det er bare superbrugere jeg ikke længere gider at have, fordi der er så meget pointfnidder.
Mine profiler har ikke tilført hinanden point.

Kandu registrerer ikke brugere med adresse, men kun brugernavn og E-mail
Dog bruges adresse til at sende præmier....................og den har Kandu klar til næste præmie.

Nå - men som sagt kan du hælde dit gylle ud her i denne tråd.
Hvis jeg ikke gider høre mere på dit fnidder, kobler jeg bare selv fra.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-13 17:02

EA_HS er så point fikseret at hun giver sig selv point ved hjælp af sine dobbeltprofiler.
Kandu har dog blacklistet et par stykker af dem.

Nåh men de skal nok ankomme herind så hun kan give os en på svineren

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-10-13 17:33

Jeg tillader mig lige et forsigtig spørgsmål til bentjuul - uden dermed at blande mig yderligere i debatten...

Hvad indikerer det er en person af hunkøn der her er tale om?
Jeg tog lige et kig på profilen - det ligner da mest af alt en person af hankøn.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-13 17:54

marken84 jeg er bare overbevist at det er en frustreret kvinde. Hun opfører sig sådan, når hun ikke får ret, så opretter hun bare en ny profil der så kan støtte hende. Hun kan ikke klare sig alene.
Skulle jeg tage fejl, hvad jeg ikke tror, så er det ikke første gang

Du skal bare blande dig alt det du vil - det er derfor Eyvind har oprettet den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-13 18:44

Jep - alle må blande sig både i emnet og alt andet. Ingen bliver backlistet i denne tråd (smalsnak)

Til oplysning er kategorien "smalltalk" netop af Kandu oprettet til formålet ......................snak.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-13 19:05

Denne tråd er vist ikke i small.......................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-13 19:39

Hovsa.........................annulleres ......................ny i morgen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-13 19:40

Forkert kategori