|
| scanning til computer Fra : oleho | Vist : 732 gange 100 point Dato : 21-06-13 11:27 |
|
hej
jeg har en HP-photosmart all-in-one printer C5180
hvordan scanner jeg et foto/dokument til min computer
jeg har windows7 på computeren
mvh
oleho
| |
| Kommentar Fra : Bille1948 |
Dato : 21-06-13 11:47 |
|
Hvad står der i din manual?
Det sker - formentligt - via et billedbehandlingsprogram.
| |
| Kommentar Fra : o.v.n. |
Dato : 21-06-13 12:10 |
|
HP har HP Solution Center som er på den CD der fulgte med printeren, med det program er det nemt at scanne billeder og dokumenter, hvis ikke du kan finde CDen så kan programmet hentes her:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=dk&destPage=softwareCategory&lc=da&product=1153481&tmp_docname=
Når du åbner programmet så er der knapper lige midt i vinduet hvor du klikker på enten Scan billede eller Scan dokument, HP Solution Center er meget nem at bruge og giver fine billeder også med standard indstillinger eller når du har øvet dig så kan du måske få endnu bedre scanninger ved at justere lidt,
der er også OCR software i programmet som skal registreres og derefter kan bruges gratis til at læse tekst på et scannet dokument
| |
|
Nu er min printer godt nok af ældre dato, en HP psc 1217 all-in-one.
Jeg har Windows7, og har (selvfølgelig) installeret printeren på min pc.
Når jeg skal scanne noget ind på min pc, så går jeg ned i start, og vælger "enheder og printere", så klikker jeg på printeren, og vælger "scan et dokument eller billede", og så kommer resten sådan set af sig selv.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|