/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Har Vilhelmsen ikke en pointe?
Fra : PeterTheisen
Vist : 397 gange
10 point
Dato : 29-01-13 07:20

Har Vilhelmsen ikke en pointe i, at de borgerlige partier og de blå tænketanke og interesseorganisationer taler krisen op, så den bliver forlænget, fordi de ønsker at fastholde en høj arbejdsløshed, der dæmper lønnen?

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 29-01-13 08:38

Tror bestemt ikke de ønsker at forlænge krisen og via denne sætte en dæmper på lønnen, men de er blå og de skal jo hele tiden sige at det de røde gør er dårligt så vi stemmer på dem næste gang, det er vist mest det de går efter for tiden

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 10 point
Dato : 29-01-13 10:35

Jo selvfølgelig er det højrefløjen skyld, at regeringen ikke evner at løse krisen.
Så jo, Annette har en "pøjnte"

Men jeg har et foreslag - udskriv valg, så er det nemlig højrefløjen der sidder med "Sorte Per"
Så kan de lære det, ka' de.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-13 11:06

Alle partier og politikere sammen med deres lobbyister, har så travlt med at mele egen kage, så alt det dejlige mel blæser væk.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 29-01-13 12:10

Ja, var de blå ved magten og så var der de røde som råbte op, i øvrigt er der lavet en undersøgelse der viser at jo mere medier taler om at vi er krise og især når de gør et stort nummer ud af det, så reager vi på det og bliver bekymret.....

Oker ikke valg lige nu - det må gerne vente lidt og uanset hvem som sidder på magten vender det ikke lige det hele til en forbrugsfest igen.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 29-01-13 15:25

Tak for svaret Kaptajn-Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-01-13 16:20

Tak selv, Peter.