/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hårde kår for fattige i Tyskland
Fra : PeterTheisen
Vist : 423 gange
10 point
Dato : 05-01-13 16:48

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-13 16:56

Har du et spørgsmål?
Hvad med at melde dig ind i et debat forum?
Kandu er et forum hvor man kan spørge og måske få et brugbar svar, du kan også skrive tips hvis du har noget godt at dele med andre brugere

Kommentar
Fra : PeterTheisen

Dato : 05-01-13 16:57

Ja, det er et oplæg til en debat, om vi skal gå samme vej som Tyskland eller ej, og om vi allerede er på vej til det.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-01-13 17:48

Jørn er fatsvag.

Sikkert derfor at han er her i stedet for på et debatforum!!

Nå nej, der bliver han jo smidt ud fra! Med samtlige profiler

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 05-01-13 17:56

Citat
Jørn er fatsvag.

Jeg tror nu ikke, at Jørn Rudolph og Peter Theisen er een og samme person.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 05-01-13 18:01

Citat
Kandu er et forum hvor man kan spørge og måske få et brugbar svar

- ja, det er det også.

Men det er vel også et debatforum, o.v.n., blandt andet under smalltalk og politik.

Disse debatter deltager du da også jævnligt selv i, o.v.n

Men det er selvfølgelig fjollet med et link uden tilhørensde tekst, så man ikke aner, hvad Peter vil med linket.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 05-01-13 18:05

Men det undrer mig, at du ofte lægger op til debat, Peter, og så lukker "spørgsmålet", inden debatten er kommet igang.
Så kan det godt virke som om, at du faktisk slet ikke er interesseret selv.

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterTheisen

Dato : 05-01-13 18:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål