/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
E-boks logo
Fra : jensviggo
Vist : 4900 gange
20 point
Dato : 09-09-12 07:48

Mit e-boks ikon er ikke det originale, hvordan skifter jeg til det originale.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-12 08:07

Ryd op i din internet cache og hent e-boks siden igen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-12 08:22

Eller slet din genvej til e-boks og åbn så siden og tilføj den til favoritter igen.

Eller den besværlige måde,
hent dette ikon http://peecee.dk/upload/view/382804 og gem det i windows mappen,
højreklik på genvejen og vælg Egenskaber, Skift ikon,
naviger så til windows mappen og find det hentede ikon og vælg det,
klik Ok

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 09-09-12 10:46

Jeg synes jeg fumler ufatteligt, kan ikke få det logo på plads, jeg har ikonet E på skrivebordet, jeg har adgang fra skrivebordet med et andet ikon, hvordan får jeg skiftet ikonet ud med det rigtige, lidt mere hjælp Klaudi????????????????????????tak

jensviggo

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 20 point
Dato : 09-09-12 10:53

Du skal ikke gemme det på skrivebordet, gem det i C:\Windows

Højreklik på genvejen til E-boks og vælg Egenskaber,
vælg Skift ikon, klik på Gennemse og navigér til c:\windows mappen,
find det hentede ikon og vælg det, klik Ok

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-12 11:07

ps. Du skal nok os lige vælge Alle filer i feltet Filtype i boksen der åbner når du vælger Gennemse...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 09-09-12 11:32

Den rigtige guide og alt lykkes, så er den på plads, så tusind tak for at gad at bruge en søndag formiddag på det

fortsat god søndag

mvh

jensviggo

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 09-09-12 11:34

Tak for svaret Klaudi. Søndagen kører videre i meget bedre humør, det irriterer mig, når noget ikke er som det skal være.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-12 11:34

velbekomme og i lige måde