/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Özlem's fremtid i SF
Fra : YOGIxBEAR
Vist : 501 gange
10 point
Dato : 30-06-12 18:19

Hvordan ser Özlem Sara Cekic's fremtid ud i SF, tror du?

YOGIBEAR

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 30-06-12 18:53

Ud med hende og helst helt ud af landet.
Den slags kan vi ikke bruge i folketinget.

vic200

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-06-12 18:57

Men har man ikke lov at have en mening om dit og dat. Jeg kan godt følge meningen om hendes slingrekurs ikke helt harmonerer med SF, men er Sf egentlig SF mere eller klamrere de sig til magten med alle klør.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 30-06-12 19:05

Jeg syntes hun har gjort det rigtige. SF med Søvndal i spidsen er blevet, til en light version af Venstre. Og en eller anden skulle sige fra på et tidspunkt.

Citat
Ud med hende og helst helt ud af landet.
Den slags kan vi ikke bruge i folketinget.

Du kan bare lade være med at stemme på hende, hvis du er uenig i hendes politik. Hun skal da ikke rejse ud af landet fordi du ikke syntes om hendes politik.

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 20 point
Dato : 30-06-12 19:14

Tjah, SF (og ikke mindst ØC) har ikke helt fattet konsekvenserne af at være i regering, friheden er MEGET mindre.

MEN, det ØC står for var SF's politik for mindre end et år siden, så der er mere tale om at SF slingrer, mens ØC står på den gamle partilinie.

Ethvert parti, og deres folketingsmedlemmer, må sluge mange kameler for at få og fastholde magten. SF har bare aldrig prøvet det før!

Jeg tror hun har en fremtid i partiet, men tvivler på hun er i tinget efter næste valg.
Hun kunne gå ind i kommunalpolitik, fx.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-06-12 19:39

Og du bli'r ved, det er så JR profil #182+ der er på banen

Kommentar
Fra : poten

Dato : 30-06-12 20:01

Citat
Og du bli'r ved, det er så JR profil #182+ der er på banen

Og nu gik jeg lige og glædede mig over han var taget på ferie...

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 30-06-12 20:04

Spørgsmålet i tv i går aftes var er ÖC stadigvæk en SF´er efter hun stemmer nej? Men er man en SF´er hvis man stemmer ja, jeg mener nej.

Tror hun er frataget elle vigtige poster, men tror bestemt at hun kommer ind ved næste valg hvis hun stiller op, hun har fået meget SF´er recepkt efter dette nej.

Spørgsmålet er mere om hun ønsker at stille op - må jeg anbefalde hende komunal politik i stedet.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 30-06-12 20:37

Özlem Sara Cekic har min respekt, hun er SFer og dem er der sku ikke mange af mere, de er en truet art om det er magten der er steget til hovedet ved jeg ikke men noget kønt syn er det sku ikke, men det finder de nok ud af når der kommer et valg, hun kan jo gå ind i Ø, men kommunalpolitik er nok for kedeligt for hende.
alan57

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-12 23:52

Jeg undres over jeres indlæg (særlig Alan57 og Cimbombom, for ikke at forplumre spørgsmålet om øSLEM's fremtid eller ikke fremtid inden SF, så kom ind i mit spørgsmål og fortæl hvorfor jeres indlæg er så egoistiske:
http://www.kandu.dk/spg162778.aspx

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 01-07-12 07:58

Jeg forplummer ikke noget o.v.n. jeg fortæller at efter min mening har hun ikke nogen fremtid indenfor SF, men hun kan moske gå over til Ø.
alan57

Kommentar
Fra : PeterTheisen

Dato : 01-07-12 08:20

Hvis hun stiller op for Enhedslisten, bliver hun sikkert valgt. Hendes holdninger matcher deres partilinje, og de står til at blive Folketingets 3. største parti ved næste valg.

Godkendelse af svar
Fra : YOGIxBEAR

Dato : 01-07-12 17:57

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 01-07-12 18:05

Selv tak, YOGIxBEAR