/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Hvad er idéen bag en krydsforsikring?
Fra : PeterTheisen
Vist : 345 gange
10 point
Dato : 18-06-12 15:48

Hvad er idéen bag en krydsforsikring?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-12 16:37

At man får sine kryds forsikret!

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 18-06-12 17:00

Jeg tror egentlig at det er en forsikring imod kryds. Det kan være meget praktisk hvis man har travlt og ikke har tid til at holde tilbage for andre trafikanter.

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 18-06-12 17:10

Det er da for at forsikre sine kardan-kryds på bilen!

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 18-06-12 17:16

Lad os nu være seriøse. Vi kender jo Peter og ved at han går meget op i politik, så spørgsmålet har selvfølgelig noget med politik at gøre. I visse lande kan politikere tegne en krydsforsikring der sikrer ham/hende et vist antal kryds på valgdagen. Det glemte generalerne i Ægypten f.eks. så de blev nødt til at kuppe sig til magten i stedet. Men Lukasjenko, der er "præsident" i Hviderusland har tegnet en krydsforsikring.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-06-12 18:20

Det er politikerne der har en krydsforsikring, på den måde at hvis de ikke får nok krydser ved folketingsvalget og ryger ud får de ventepenge.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-12 18:27

Jeg har en til mine kryds og tværs løsninger.

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterTheisen

Dato : 18-06-12 18:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål