/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Er der nogen der kender det her?
Fra : muffimor
Vist : 458 gange
20 point
Dato : 17-06-12 15:12

Kære alle.
Jeg har fået en fil fra Windows der kom her den anden dag, men når den så bliver installeret- så kommer den og siger at det ikke lykkedes at installere dem og så kommer symbolet tilbage på værktøjslinjen. Jeg er godt træt af det- har undersøgt min pc i hoved og r... og ikke fundet hverken virus elkler andet der kunne blokere for det. har endda prøvet at sætte min Norton i bero, så det ikke var det der gjorde det. Hver aften prøver den selv på at installere sig lige inden pcén slukkes. Er der nogen af jer der har prøvet det? og i så fals hvordan gjorde i så.
Jeg vil blive meget taknemmeligt for et svar.
Med venlig hilsen.
Muffimor

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-12 15:14

HVILKEN fil

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-06-12 15:25

En fil der kom den anden dag. Hvordan modtog du filen, vi a mail eller??
Microsoft sender ALDRIG mail med filer og opdateringer, så hvis det er sådan er jeg bange for du har fået en virus tilsendt som du så selv har installeret. Det er et meget udbredt måde at sprede snavs på.

Lad høre nærmere om hvordan du fik filen

Kommentar
Fra : muffimor

Dato : 17-06-12 15:46

Filen kom som Automatiske filer fra Windows- jeg har valgt at hente den ned, men vil gerne se det der bliver installeret.
Der står at det er sikkerhedspopdatering til Microsoft Net framework til xp- windows vista og windows server- filen hedder KB2656370- og jeg kan altså ikke få den installeret.
MVH. Muiffimor

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 17-06-12 15:57
Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-06-12 15:59
Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-12 16:01
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-06-12 16:38

Har du servicepack installeret på din pc. Nu kan vi ikke se hvad windows version du har, men til entetn XP og Vista skal der være installeret en service pack for at du kan tage denne opdatering.

Bare en tanke.

Kommentar
Fra : muffimor

Dato : 17-06-12 16:51

Kære alle.
Tusind tak fordi i ville hjælpe.
Jeg kan fortælle at jeg har Windows xp- med alle opdateringer også service pak 3.
Nu vil jeg prøve at gå ind for at se om jeg kan gøre noget inde ved microsoft. Jeg skal nok vende tilbage, men måske først i morgen, for der skal ses fodbold her.

Godkendelse af svar
Fra : muffimor

Dato : 17-06-12 17:00

Tak for svaret refi.
Du var den første til at skrive om filen. Jeg gik på microsoft og fik hjælp med det samme.
Tusind tak til jer alle.Da jeg kun har 20 point vil jeg give dem til efi.
Tusind tak for hjælpen og nu gælder det Danmarks kamp.Vi håber og tror på at vi vinder.
Kærligst Muffimor.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-06-12 17:28

Citat
Vi håber og tror på at vi vinder

Det ser vi frem til Danmark gør