/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Bcc i Gmail virker ikke.
Fra : vedikkealt
Vist : 668 gange
500 point
Dato : 25-05-12 08:29

Hej med jer

Bcc betyder efter hvad jeg ved.... Blind kopi modtager...

Når jeg bruger Bcc funktionen i Gmail, kan hovedmodtageren se mail adressen på Bcc modtageren...

Er der en funktion eller indstilling jeg har overset ?

Bedste hilsner fra vedikkealt...

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 510 point
Dato : 25-05-12 09:06

Kan det tænkes at det du er kommet til at avende Cc i stedet for Bcc

Du kan læse i header i dem mail der er forkert, og se om den mailadrssen er Cc.

Bcc har jeg aldrig se blive vist offentligt.

Cc er info-modtager om hvem mail er sendt til, så dem der er Cc kan se at der er sendt en mail til den rette modtager.

Bcc er helt korrekt Blind copy, så modtager ikke kan se hvem der er underrettet om at mail er sendt.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-05-12 09:08

Hvis du ikke lige kan se hvordan du læser Header er her et link, der viser forskellige mailprogrammers adgang til headerinformation :

http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=da&answer=22454

Mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 30-05-12 08:31

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Det skal jeg have studeret noget mere i det her.

Bedste hilsner fra vedikkealt...