/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ekstra pladskrævende værktøjslinie
Fra : bsorensenas
Vist : 1340 gange
200 point
Dato : 04-04-12 23:04

*Hej alle kloge hoveder.*
*Jeg har ved en eller anden fejl fået installeret en
irriterende værktøjslinje, som hedder WiseConvert. Er der nogen der ved
hvordan jeg får den væk igen?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 04-04-12 23:25

Revo Uninstaller plejer at være et probat middel til den slags narrestreger...

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 05-04-12 02:00

Citat
Revo Uninstaller plejer at være et probat middel til den slags narrestreger...

det skal du ikke regne med,!!!!!!!
men du kan få hjælp her (opret dig som bruger, derefter et spørgsmål)
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/83614/

som han så 'smukt' skriver,..
Citat
Jeg kan ikke fjerne wiseconvert community toolbar fra min fars pc. Den har lagt sig i Chrome. Den findes ikke i ccleaner eller tilføj/fjern programmer. Er der nogen der ved, hvordan man slipper af med den?

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 05-04-12 16:32

I henviser til det samme. Desværre er det mislykket for mig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-12 17:13

Citat
I henviser til det samme
det er ikke det samme som der henvises til i de 2 indlæg, den ene skriver at Revo uninstaller måske kan fjerne problemet, den anden henviser til en tråd i forummet Spywarefri hvor de anbefaler Malwarebytes Antimalware og Combofix til at fjerne værktøjs linjen, jeg tror du får løst problemet ved at følge rådet fra Spywarefri, du kan jo eventuel selv oprette dig som bruger, det er gratis og du får hjælp af specialister i computer sikkerhed

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-04-12 22:53

Er det denne her? http://wiseconvert.ourtoolbar.com/
Så prøv at hente den igen og installer den,
og så afinstaller den fra Tilføj/Fjern program,
de skriver der er en uninstall funktion!

Du kan måske os slå den fra i Funktioner > Administrer tilføjelsesprogrammer,
find den der og deaktiver den!

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 06-04-12 00:33

Jeg bør jo nok nævne, at jeg bruger Google Crome.
Jeg har skrevet til WiseConvert og venter på svar fra dem.
Jeg har fulgt alle jeres råd, men alle er mislykket.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 06-04-12 00:37

Citat
Du kan måske os slå den fra i Funktioner > Administrer tilføjelsesprogrammer,
find den der og deaktiver den!

Ligger den i tilføj/fjern, ligger den også i Revo...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-04-12 04:56
Kommentar
Fra : netop

Dato : 06-04-12 08:46

Har du fået den ind i forbindelse med en ny browser måske?

Der står ikke nogen steder hvordan du fik den ind, men du ved det måske ikke selv?

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 06-04-12 09:23

Denligger ikke i Revo.
Jeg ved ikke hvordan jeg fik den ind.
Jeg venter stadig svar fra WiseConvert.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-04-12 12:24

Citat
How do I remove the WiseConvert toolbar's customized Web Search?
Internet Explorer users
Open your browser's Search menu (upper-right corner of your browser) by clicking the arrow.
Choose Change Search Defaults…
Select WiseConvert Customized Web Search.
Click the Remove button, and then click OK.

Firefox users
Open your browser's Search Engine menu (upper-right corner of your browser) by clicking the arrow.
Choose Manage Search Engines…
Select WiseConvert Customized Web Search.
Click the Remove button, and then click OK.

http://www.gratisimage.dk/image-855A_4F7EC475.jpg

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 06-04-12 14:00

Tak nomore, men jeg Bruger jo Google Crome, så de instruktioner kan jeg ikke bruge. Er der ikke noget for Google Crome?
Jeg kan heller ikke bruge det link, du har givet, jeg kommer ind på en side der er helt u aktiv.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 06-04-12 14:44

Hvad hvis du klikker på "Svensknøglen" i Chrome og vælger Valgmuligheder
og ude til venstre klikker på Udvidelser, er den der?!

Der kan du Fjerne eller deaktivere den! Hvis altså du kan se den der

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-04-12 15:37

Det må vel så betyde at du end ikke gider at læse det link jeg gav dig
(Dato : 05-04-12 02:00)......... eller hvad,..?

http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/83614/

en regulær, populær, 'godkendt' software,.. browser,.. toolbar,.. (kald den hvad du vil)
er altid nem og enkel at komme af med / uninstall,.mm.
og er normalt placeret, og kan ses under kontrolpanel >Tilføj/fjern programmer.

de mere 'skumle' af slagsen, har det med at gemme sig under helt andre (falske) navne,
som det gør det vanskeligere, eller umuligt, for brugeren at slippe af med lortet igen,
et godt eksempel på en 'skummel' Toolbar er,.. ASK toolbar,.......... ..

den befinder sig i et 'hav' af forskellige gratis download programmer,
så man skal altid se nøje efter når der downloades software,.. og fjerne evt. 'flueben' /afkrydsninger,
for at undgå den slags uønskede eller irriterende Toolbar

det betyder samtidig at et ellers fantastisk program som Revo Uninstaller,..
heller ikke kan finde, og / eller afinstallere dit uønskede program 'WiseConvert',

det er årsagen til at jeg henviser til et link hvor en anden med samme problem som dig,
får kvalificeret / proff. hjælp,...

hvis de ikke kan hjælpe dig på www.Spywarefri.dk
må du nok enten leve med problemet,.. eller omformatere din PC

PS,.. det er gratis at oprette sig som bruger,.. og få løst problemer,.. på spywarefri.dk !!

PS,.. hvis du ikke kan finde ud af at bruge Spywarefri.dk,.. kan du ret sikkert få hjælp her på kandu.dk,.. ..

Kommentar
Fra : netop

Dato : 06-04-12 15:51

Citat
Jeg venter stadig svar fra WiseConvert.

Det er nok det sidste sted du skal vente at høre fra - men god fornøjelse og hav god tålmodighed...

Godkendelse af svar
Fra : bsorensenas

Dato : 06-04-12 17:32

Tak for svaret Klaudi.
Bravo klaudi! Det var bare det der skulle til!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-04-12 17:39

Citat
Tak nomore, men jeg Bruger jo Google Crome

Man kunne vel bruge tænkeren og prøve samme sted, som i mit indlæg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-04-12 19:01

velbekomme