/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer der kan lave prof. klistermærker
Fra : Lapet
Vist : 445 gange
150 point
Dato : 26-02-12 23:31

Hej herinde.
Jeg leder efter en god printer der kan lave prof. klistermærker i god kvalitet og hvor man kan lave udskårede klistermærker uden baggrund. Det skal være god kvalitet så klistermærkerne bla. kan sidde på biler osv.

Har i nogen ideer til hvor man finder sådan en henne og til hvilken pris?

Håber på lidt hjælp!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-02-12 23:56

Du skal for det første, have en god laserprinter, som giver det bedste tryk.
Så kan du få labelsark i mange forskellige størrelser, bl.a. i A4.
Herefter skal du have et passende program, hvormed du kan lave din grafik.
Dine færdige labels kan så overtrækkes med klar selvklæbende film, eller specielle blanke behandlede ark til en formue.

Man kan jo også kbe færdige labels med det ønskede motiv, hvis du ikke skal have så mange.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-02-12 00:22

Hvad skal du bruge en sådan printer/plotter til?
Skal du starte eget firma?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-02-12 07:24

Profesionelle klistermærker i god kvalitet, laves på en professionel printer i god kvalitet.
Hvis du skal lave mærker til brug på biler, så er det at foretrække at producere dem i kanalfolie, som dels er holdbart og som dels kan monteres uden luftbobler, men det stiller store krav til printeren, så hvis det bare er noget du skal lave i lille målestok, så få det lavet hos en prof, ellers skal d være indstillet på at anskaffe en ganske kostbar maskine, som i øvrigt i langt de fleste tilfælde er billigere at lease.

Men 50.000 er nok den nedre grænse for en printer i den kvalitet du efterlyser

Kommentar
Fra : kj

Dato : 27-02-12 11:31

Du skal bruge en skære plotter/printe, se f.eks her

http://vikiallo.dk/maskiner/skaereprintere