/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Radikale Venstre ønsker dig død
Fra : PeterTheisen
Vist : 821 gange
10 point
Dato : 12-02-12 09:42

Venstrepolitikeren Martin Geertsen fik følgende besked på sin Facebook-side fra en person, der er tilhænger af Det Radikale Venstre:

"Flot arbejde, I demonstrerer for jeres sag. Håber, at frugten af jeres arbejde bliver, at nogen af de 1-2.000 københavnere, som hvert år vil dø af forurening og støj, hvis I får succes, bliver nogen af jeres kæreste. Håber, at produktivitetstabet på arbejdspladser og i trafikken i særdeleshed rammer jeres virksomheder."

Det er jo bare fantastisk! For et par dage siden diskuterede jeg med en muslim, der i øvrigt også stemmer radikalt, som ønskede, at Pia Kjærsgaard skulle dø.

Debatniveauet på venstrefløjen er virkelig højt, må man sige. Ole Krarup fra Enhedslisten slår sine medmennesker, når han er uenig med dem. Og havde vi ikke engang en socialdemokratisk statsminister, som stod og rev en bog i stykker - en bog, der var skrevet af en politisk modstander? Eller husker jeg helt galt, voldspsykopatiske venstrefløj?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-12 09:43

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 12-02-12 09:55

Kommentar
Fra : vic200