/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kællinger
Fra : nomore
Vist : 646 gange
300 point
Dato : 02-12-11 21:41

Og telefoner/ mobil.
Frem til RØDT/ og lidt forbi - bremsen i.
Og så gik sladderen på livet løs - der skulle lige noteres - et eller andet - samtidigt?
så sidder men ellers bag ved den og venter på GRØNT = kællingen har fundet sine skrive-redskaber frem og begynder at noterer = øh hvad, kan være så skide vigtigt ?
AT det ikke kan vente = igen_igen.............
Når man ser bort fra hun sidder midt i et skide vejkryds og for ANDEN gang
glemmer at køre over for GRØNT - samt med blinkende lygter og diverse ØVHYL = horn
stadig ikke kan finde ud at af LETTE røven........
fra et grønt lys

for så slet ikke at tale om, at kællingen ændrer
kørselsretning - da KÆLLINGEN endelig fandt SPEEDEREN

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 21:44

Skide NY kan-du man kan ikke færdig gøre et indlæg.

NÅ MEN

Fatter virkelig ikke, at man kan købe en Mobil telefon,
uden en eller anden FORM BRUGSANVISNING
der forbyder SNAK i et vejkryds + kørsel/ snak/ tlf/ med møj-unger samtidigt
.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 21:46

En BIL er en bil og ikke en kørende telefon central

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-11 21:48

Jeg synes også det er møj hamrende irriterende, meeen hun har vel været i tvivl om hvilken vej hun skulle køre, og har så ringet op og fået noteret adr.

Citat
for så slet ikke at tale om, at kællingen ændrer
kørselsretning

Citat
kællingen har fundet sine skrive-redskaber frem og begynder at noterer = øh hvad, kan være så skide vigtigt ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 21:53

Højre/ Venstre og ligeud = men fandme om hun bare kunne det ene eller andet
Hun kunne for pokker da BARE pisse væk = så vi andre kunne komme forbi...
Masser af HOLD til siden plads == bare IKKE lige i et VEJKRYDS = NÆSTEN

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-11 21:56

Det må du bare lære at leve med, så'n er de (os) i trafikken

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-11 22:06

Kom til at tænke på denne

På motorvejen, så jeg over højre skulder, en kvinde i en BMW, med 140 km/t med snotten helt oppe i bagspejlet, i gang med at lægge makeup!

Jeg kikkede væk i få nanosekunder og så til min store forskrækkelse, at hun nu var halvvejs ovre i min kørebane, STADIG optaget af hendes SKIDE eyeliner!

Jeg blev så forstrækket at jeg tabte min shaver, så den røg ned i mit rundstykke. Mens jeg forsøgte at rette bilen op med knæet, røg mit headsæt ud af øret og ned i min kaffekop, som jeg havde mellem benene, så det sprøjtede ud med varm kaffe på "store Claus og tvillingerne."

Det gjorde sku så ondt, at jeg tabte cigaretten ud af munden, brændte hul på skjorten og afbrød en vigtig samtale!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-11 22:07

Ho mangler squ lige slutningen

Sådan en skide forpulet farlig kvindelig bilist...!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-11 22:08

Ho=Hov

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 22:10

Der er efterhånden MEGET man BARE skal lære at LEVE med.
Især billister der ikke kan bruge et skide bakspejl til andet end PUDRE sin næse med.
---
4 gange på knap 5km er jeg ikke til at se/ lige ud foran mig/ venstre sving - der kører sgu da ikke MC midt om vinteren / ?????????

Nu kommer det jo ikke mig VED =
Men gad godt vide hvor fanden DE - har anskaffet sig deres (midlertige) kørekort henne.
SNAK I TLF = ET KLIP /

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-12-11 22:11

Hver gang jeg ser en med en mobiltelefon for øret, så får jeg en ubendig lyst til at ringe til politiet. Men de når jo nok at lægge på inden politiet når frem.

Og så kunne jeg godt bruge flere hensynsfulde bilister på vejene i stedet for en omgang egoister der udstråler "her kommer jeg så flyt dig".

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 22:12

Citat
Ho mangler squ lige slutningen

ÅBENTBART ikke kun mig der ha/har problemer med det ene og andet = HERINDE

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-11 22:15

Citat
ÅBENTBART ikke kun mig der ha/har problemer med det ene og andet = HERINDE

Nej det driller squ noget hvis indlæg er for stort!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-12-11 22:18

Jeg har kørt bil det meste af mit liv, og jeg har aldrig været involveret i et uheld og jeg har aldrig fået en bøde. Jeg har fået nogle parkeringsskader af mænd (vidner) og de satte en seddel på bilen "jeg lavede skaden, men jeg siger ikke hvem jeg er" Det stod der på sedlen. Angen gang stod der "du tror da ikke jeg er så åndsvag at fortælle hvem jeg er)

De satte sedlen på fordi andre kiggede, men jeg fik ikke noget ud af det.

Og så om bilister, hver eneste gang jeg ser en idiot køre over for ren rødt, så er det en mand. Det kan godt være kvinder kører lidt hensynsfuldt, men mændene kører med hovedet under armen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 22:20

Citat
Og så kunne jeg godt bruge flere hensynsfulde bilister på vejene

Dem der virkelig (passer) på mig i trafikken/
ikke DRØNER frem til et kryds og skal ud på vejen/
holder AFSTAND - så de ikke skal NÆRLÆSE en nummerplade/
dem der TRÆKKER inde til siden - ved overhaling = og gør plads FORAN
Og mange andre GODE eksempler = DE FÅR EN TOMMETOT OP af mig/
og de giver SGU igen med SAMME eller bare et ENKELT dyt/ nik med hovedet
-
Og selv tror jeg - at de WOW DE blev en bedre billist = den dag.
Men sikkert hurtigt GLEMT igen...

Alle andre, kunne jeg stoppe op og fyre lidt GAS_o_lin-olie af på, mens jeg nød min SMØG

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 22:26

Citat
men mændene kører med hovedet under armen

Det kommer jo SÅ an - på hvad man selv er for en han_reje.
Men mennsker er SGU ikke flinke ved hinanden = mere
-----
I gamle.. dage, kunne man jo risikere at møde den samme BIL/ person
på de få og SMÅ veje, der ikke hed en lille og NY motorvej = der ikke var bygget færdig - endnu
så sikkert derfor man var så pæne ved ANDRE (i gamle dage), man kunne jo genkendes...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-12-11 22:29

Jeg har overvejet at anskaffe mig et kamera med telelinse og så fotografere alle overtrædelserne. For de er mange, rigtig mange. Det er hver eneste dag jeg ser en køre over for ren rødt. Og når vi selv skal krydse Roskildevej i Albertslund, så venter vi til der har været grønt i ½ minut, simpent hen fordi de så ofte kører over for rødt på Roskildevej. Og vi vil ikke torpederes.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 02-12-11 22:56

Jeg bor ved en befærdet vej, som jeg krydser flere gange om dagen, og der går ikke en eneste dag uden jeg ser en mandlig bilist tale i mobiltelefon.

Men jeg ser også jævnligt en kvinde gøre det samme. ;)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 23:01

Citat
Men jeg ser også jævnligt en kvinde gøre det samme. ;)

???
Rold Skov?

Citat
Jeg har overvejet at anskaffe mig et kamera med telelinse og så fotografere alle overtrædelserne. For de er mange, rigtig mange. Det er hver eneste dag jeg ser en køre over for ren rødt. Og når vi selv skal krydse Roskildevej i Albertslund, så venter vi til der har været grønt i ½ minut, simpent hen fordi de så ofte kører over for rødt på Roskildevej. Og vi vil ikke torpederes.

JO_D_A_K
Men HVORFOR dog SELVTÆGT, når der er masser af Politi/ ?
Hvis jeg skulle leve i et ANMELDER samfund, så sad jeg ikke HER = IGEN
(men man husker åbenbart dårligt herinde = tak)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-11 23:03

Jeg har efterhånden kørt i mange lande, hvor de havde et dårligt ry.

Tyskland kørte man for stærkt, Italien, Frankrig og Spanien kørte de med hovedet under armen osv,
men jeg må da nok sige at det land der har den dårligeste kørsel, er Danmark!! Hver dag ser man den ene hasaderede overhaling efter den anden, ingen afstand til den forankørende osv.

Hvis vi dog bare kunne lære at køre ordenligt og vise hensyn --- også til tumpen i dit vejkryds.

Hun kunne være kørt ind til siden, og givet plads - det ville jeg synes hun skyldte sine medtrafikanter, men på den anden side, hvis en evt. vært har ringet hende op, for at spøge hvor hun blev af, (af frygt for at hun var kommet galt afsted) har vi virkelig så travlt, at vi ikke kunne vente de par min. på at hun flyttede sig??

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 23:04

Og så må i selv slås om de (pinger)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-12-11 23:08

Citat
hvis en evt. vært har ringet hende op, for at spøge hvor hun blev af, (af frygt for at hun var kommet galt afsted)

Jo tak = men at stoppe op i et VEJKRYDS for DET.
Er der IKKE telefon svarer på en SÅDAN = det var/ er der på min gamle Nokia 3 et eller andet,
og den sidder jeg altså ikke og snakker i på en MC - selvom jeg KAN
=
har for travlt med andre, der ikke kan se mig? sørgeligt.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-12-11 23:41

Oplevede 2 MÆND på vejen fra Odense til Middelfart.
Stærkt trafikeret- hele indebanen fyldt med lastbiler- tæt tæt- ingen mulighed for at komme imellem.
Kører i ydersporet- bagvedliggende kører helt op og næsten kysser min kofanger- hastighedsbegrænsning er på 110 km. Jeg forsøger at komme væk- bliver presset til at køre nærmest de 130 km- for at komme foran een af lastbilerne og lægge mig imellem.
Ser at han gør det samme ved den næste bil, som ligger i ydersporet.

bevæger mig ud igen- følger trafikken- endelig en periode med lidt mere plads- kører for at komme videre foran de langsomtkørende lastbiler- igen igen- en bil der kommer fræsende- og ender med at jeg nærmest i panik søger for at komme ind i indersporet. Pyha- det er en meget stresset strækning.
oplever at mens jeg overhaler, at en håndværkerbil ligger pludselig nærmest er i 2 vejbaner- han spiste lige frokost kunne jeg konstatere- svært at multitaske ?? igen en mand-

er det nu også kønsbestemt eller handler det om alm. pli- og omtanke

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-12-11 23:56

man må bare håbe, at den form for kørsel ikke sættter sindene så meget i kog, at der virkelig opstår farlige situationer.
og - hånden på hjertet, hvem har ikke prøvet f.eks. at tabe noget, som man i refleks griber efter. et split sekund til at undgå en katastrofe.
jeg så en gang på en motorvej en lastbil med anhænger, hvor chaufføren sad med begge fødder på rattet - og hans læste avis mens bilen buldrede afsted. jeg begriber ikke, at jeg ikke tog hans nummer og meldte ham. det var før mobilens tidsalder.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-12-11 11:03

Det er mange år siden, men jeg så en mand i en lastbil fra Tuborg, med øl, vælte i et sving fordi han kørte for stærkt. Det var en bil med stof i siderne.

Tænk øl lå alle vegne og jeg har aldrig set så mange mænd samles så hurtigt. Det var før vi fik mobiltelefoner, så det er mig en gåde hvordan de vidste det.

Der gik over ½ time før der kom en anden lastbil, så der forsvandt en del øl den dag.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-11 13:25

Men det værste er da de modgående billister på motorvejen, som kører så forbandet strækt.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-12-11 13:34

Citat
Men det værste er da de modgående billister på motorvejen, som kører så forbandet strækt

Eyvind- du skal stoppe med det der spøgelsesbilisme- det er for farligt

Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 300 point
Dato : 03-12-11 13:49

Citat
Jeg blev så forstrækket at jeg tabte min shaver, så den røg ned i mit rundstykke. Mens jeg forsøgte at rette bilen op med knæet, røg mit headsæt ud af øret og ned i min kaffekop, som jeg havde mellem benene, så det sprøjtede ud med varm kaffe på "store Claus og tvillingerne."

Det var måske så slemt at"store Calus" blev til "Lille Claus"

Og hvad med tvillingerne, de lignede vel 2 "små" tomater.

Jo det er smæk iriterende når folk skal både tale og køre osv. hvad de ellers kan finde på, og rigtigt farligt for alle andre. men havd kan vi gøre, andet end selv at køre pænt og være lidt hensynsfulde i trafikken.

Jeg bor 65 meter før enden af en vej, og alle de der snadre i tlf. er rigtig mange , hvad er det som er så vigtigt at det ikke kan vente 5 min. til bilen er hjemme, jeg spørger bare, her kunne politiet få slidt deres "klippemaskine" op.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 03-12-11 17:48

Syntes de fleste trafikanter, kører pænt

Men jeg kan godt få stress når den foran kørende kører for langsomt eller for forsigtigt.
Men plejer bare at bremse ned, og tilpasse mig foran kørendes fart selvom det går 15-20 km/t langsommere

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 07-12-11 22:43

jeg kommer kørende op af gaden ca 30 km i timen så kommer hun ud over fortov parkerede biler rammer min mitter stolpe farer ud af bilen og råber hvad fanden laver du din idiot
jeg siger det var da din skyld hun siger det har jeg ikke tid til at diskutere jeg skal i skole
så flyt dig jeg siger min bil er så skadet at den ikke kan flyttes så siger hun for fanden kører du isådan et vrag ???? så ringer jeg til politiet de kommer så siger hun det var fandeme også på tide
at kommer så kan i jo flytte bilen.
det blev dyrt for hende i retten for min bil blev totalskadet hun havde ingen kørekort var halv fyld af has og påstod at hun lige var blevet gravid så nu kunne retten jo lige hjælpe hende med at finde faren.

hvad siger man så

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 08-12-11 06:45

Vist ikke så meget.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 09-12-11 01:47

Tak for svaret Klatterup.