/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Gennemsigtigt gif billede.
Fra : k_m_s
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 17-07-11 08:56

Hej.
Hvordan får jeg gemt et gif billede med nogle gennemsigtige områder i.
Når jeg gemmer som png forbliver de gennemsigtige områder i billedet men som gif og jpg bliver det gennemsigtige hvidt.

Hilsen
Kim.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-07-11 09:21

Prøv med IrfanView, når du så gemmer skal du markere Gem transparant farve i Gemme egenskaber og klik Gem, så åbner et vindue hvor du kan vælge den hvide farve

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-07-11 15:15

Halloooo

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 02-08-11 17:36

Jeg har ikke glemt mit spørgsmål, jeg er i gang med noget andet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-08-11 19:10

Nå! så ku man squ da i det mindste gi' lidt feedback! nu er der gået ca 3 uger

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-09-11 13:15

Citat
Nå! så ku man squ da i det mindste gi' lidt feedback! nu er der gået ca 3 uger

Og nu over 2 måneder...

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 30-09-11 19:36

Da man åbenbart kun må ha en opgave/problem når man stiller spørgsmål på kandu så man kan bruge al sin tid på det, må jeg desværre anulere dette spørgsmål. Jeg har nemlig også andre ting jeg også skal ha ordnet og som er vigtigere end dette.

Venter lige et par dage med at anulere (1 eller 2 dage. dvs at jeg anulere spørsmålet lørdag d. 1-10 eller søndag d. 2-10) hvis nogle har fundet ud af noget efter der har været bevægelse på tråden.

Det eneste forslag på en løsning blandt alle disse indlæg er svar nr. 2 som ikke virker for mig.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-09-11 19:50

Annuller spørgsmålet
Fra : k_m_s

Dato : 02-10-11 14:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål