/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis forum som kan implementeres?
Fra : Lapet
Vist : 591 gange
300 point
Dato : 09-05-11 09:40

Hej herinde.
Jeg søger et gratis forum, hvor man selv kan oprette gruppe m.m. siden skal ikke være hostet og tilknyttet egen server eller noget, men skal kunne implementeres ind i eget design på siden.

Nogen herinde om kender et godt og gratis forum, som er lige til at implementere uden at skulle programmere?

Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-05-11 10:31

Hvis designet ikke betyder så meget så opret det på Facebook.

Kommentar
Fra : Lapet

Dato : 09-05-11 11:14

Grow <-- Nej det skal ikke være på Facebook jeg vil have noget som kan implementeres ind i mit nuværende design.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-05-11 11:32

Undskyld - jeg er lidt forvirret. Ønske du et forum som Kandu med eget design uden at være tilsluttet en hostudbyder?

Kommentar
Fra : Lapet

Dato : 09-05-11 11:44

nej jeg søger et forum som kan implementeres ind på mine egne sider, altså ikke et forum hvor man skal åbne en ny side op hvor der kun er et forum, men hvor jeg kan sætte det ind så det passer til mine sider.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-05-11 13:18
Kommentar
Fra : Bittersnaps

Dato : 27-05-11 09:15

Du kan lave en iFrame på din side, og så deri sætte PHPBB, som er et fremragende gratis forum. Det gjorde jeg på den gamle udgave af min egen hjemmeside: http://www.hififorfolket.dk/hfff1/index.php?id=46

Men det er svært at integrere fuldstændigt. Derfor er jeg gået over til at lave hele min side i Drupal, som har et udmærket forum indbygget: http://www.hififorfolket.dk/