/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ny bilportal søger bilglade mennesker!
Fra : Lapet
Vist : 504 gange
50 point
Dato : 02-05-11 11:44

Hej alle bil-entuiaster.
Vi er i øjeblikket i gang med en ny og serieøs portal som omhandler alt information om kommende Events, Race, hvor i landet der holdes træf (både virksomheder men også private træf). Her er der mulighed for selv at give besked, hvis du f.eks. selv holder et træf eller kender nogen, så de kan blive tilføjet på listen.

Ligeledes vil der være artikler og billeder fra hvert event og så vidt muligt også fra de enkelte træf. Hvor der udplukkes et par biler og bliver lavet en historie om dem og deres bil.

VI har også en sektion med friske bilbabes, hvor der vil komme billeder af den enkelte pige med info osv. Så er der bilbabes herinde må i også meget gerne kontakte os.

Der er utrolig mange træf i Danmark og landene op til så derfor har vi valgt at give jer et overskueligt overblik over hvornår det næste træf, event eller Race er.

Vi søger folk som ofte besøger bilmesser, events, træf m.m. og som kunne have lyst til at skrive lidt om det enkelte arrangement og tage nogle billeder derfra også.

Der kan lige pt ikke tilbydes nogen løn, da vi stadig er i opstarten, men på længere sigt vil det være en mulighed. Lige nu kan vi kun tilbyde at jeres navn kommer på artiklen/billederne.

Alle interesserede kan kontakte os på: laspetersen@gmail.com med et par ord om, hvad du kan bidrage med.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-11 12:50

Citat
hvad du kan bidrage med.

Hvad med HVAD DU/I kan bidrage med - UDOVER en masse fine ord

En gmail adresse "lugter"

Kommentar
Fra : Lapet

Dato : 02-05-11 13:12

Refi <-- Jeg har med vilje skrevet en g-mail adresse for ikke at lave unødvendig reklame for siden i og med at e-mailen slutter på sidens navn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-11 13:28

Jamen lad os da SE den side

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-11 17:54

sikkert svindel og humbug

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-11 18:20

Sikkert ikke - jeg ved godt hvem der står bag....

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 02-05-11 19:32

Det lyder mest som nogen der har tænkt sig at tjene lidt penge på en side, ved at få nogen andre til at gøre arbejdet for sig. Det er et ganske velkendt koncept, men chancen for succes er ikke ret stor.

Kommentar
Fra : Lapet

Dato : 02-05-11 21:19

Det var da utroligt så hurtig dømmende i er herinde. Men det er vel et velkendt problem herinde generelt. Det har intet at gøre med at tjene penge, det er af ren interesse at vi laver siden, og der er ingen indtjening på den da det kun er et online katalog som fortæller hvor det næste event er.

Prøv at sæt jer ind i tingene inden i dømmer folk herinde. De folk som vil bidrage med artikler osv. fra træf som de alligevel deltager i får deres reference på siden og under alle billeder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-11 21:26

Gentager

Citat
Jamen lad os da SE den side

Du kan da ikke forvente nogen vil deltage i noget i ikke har set.....

Citat
Prøv at sæt jer ind i tingene inden i dømmer folk herinde

Det er lige netop det vi/jeg har - du har jo allerede 5 gange på Kandu "reklameret" for din "indtægtskilde" - bild ikke nogen ind du gør det gratis.....

Kommentar
Fra : Lapet

Dato : 02-05-11 21:53

5 gange reklameret? Hmm nej det er skam ikke min indtægskilde og den her side jeg omtaler her har intet at gøre med den anden side. Det er to vidt forskellige!

Jeg kan ikke vise jer siden da den ikke er færdig men en intro forside kan ses på http://www.bilmesser.dk til dem som mener det er fusk så er siden rigtig.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 02-05-11 22:29

Ejeren af autopristjek.dk og bilmesser.dk hedder:
Lasse Petersen
"Spørgeren" her hedder LAPET, er det tilfældigt?

Hvis man vil bruge kandu.dk til at lave reklame for ens sider, bør man vel spille med åbne kort, og kan nok forvente at møde lidt skepsis.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-05-11 23:25

du kan vel få lidt inspiration fra nogle af de allerede eksisterende,...
http://www.402meter.dk/public_html/index.php
http://vmax.dk/
http://www.eventgalleri.dk/

Kommentar
Fra : Lapet

Dato : 02-05-11 23:52

EA_HS <-- Ja tak men det er ikke helt samme koncept :) Eventgalleri er lidt ala det men aligevel ikke og de har ikke opdateret siden meget meget længe. Den her bliver blandet og opdelt med events, race events og træf lige fra virksomheds træf til private træfs.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-05-11 06:52

Citat
en intro forside

Kender du den unge dame

(for billedet er vel DIT)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-11 08:34

som sagt svindel og humbug