/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan ikke sende Sms fra Nokia E52
Fra : ilgp
Vist : 2289 gange
100 point
Dato : 09-01-11 09:57

Jeg har lige fået en Nokia E52 grundet en rigtig god batteri tid.Jeg har fået indstillet den men har bare det problem at jeg ikke kan sende sms, de bliver liggende i udbakke og jeg får at vide at de ikke kan sendes. Det skal dog lige siges at jeg godt kan modtage sms'er. Telefonen er ikke indstillet til at gå på nettet og det skal den heller ikke. Jeg har checket at tlfnr til smscentralen er det rigtige. Kan nogen give et bud på dette problem vil jeg være glad.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-01-11 10:25

henvend dig til din mobil-udbyder og bed dem om at sende en konfigurations-sms.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-11 10:36

Opsætningen til sms finder du på udbyderens hjemmeside, eksempel her med Telenor:
http://dms.sonofon.dk/sonofon/wizard.form
det kan se anderledes ud hvis du har en anden udbyder

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-01-11 11:29

kig i din konfiguration, hvis du har gprs som databærer, kan du ikke sende hvis internet er slået fra

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 11-01-11 17:14

Tak for svaret o.v.n..har fået det til at virke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-11 15:45

Tak - godt du fik det til at virke