/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Chat forum for psykisk syge .. lige her!
Fra : papuga
Vist : 529 gange
20 point
Dato : 12-10-10 11:23

Hej alle sammen ..

Jeg så en tidligere tråd om en der eftersøgte et chat forum for psykisk syge. Sagen er at jeg lige har oprettet et chat forum med netop det formål .. Så hvis nogen af jer har lyst til at tjekke det ud og blive medlem er i meget velkomne.. (både pårørende og de syge) .. Det er gratis ..

Linket er : www.sindsro.freeforums.org

Håber at se jer der, og skriv endelig til mig inde på siden, hvis i har spørgsmål. Mit brugernavn er Papuga derinde..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-10-10 14:02

Det lyder da alle tiders, papuga.

Pøj pøj med den!

Hanne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-10-10 18:49

Det er et flot initiativ du der har taget. Rigtig flot endda. så held og lykke med det.

Jeg skal nok reklamere for det.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 13-10-10 13:30

http://www.sind.dk/chat_intro.6

Jeg må indrømme jeg synes man skal holde sig til Sind, hvor der er lidt form på og mulighed for hjælp.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-10-10 15:07

Du behøver da ikke at oprette et forum for psykisk syge.
Kan du ikke brugge dette her på KANDU?
Her er der også en del psykisk syge.

Ja jeg kan ikke lade være.

hawaii7