/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Efterlysning efter indbrud
Fra : Trille7
Vist : 791 gange
100 point
Dato : 23-08-10 21:28

Hejsa..

Da jeg ved, at her er brugere fra hele DK, skulle der være en chance for, at en af jer der læser dette, har en viden om hvor tingene kan være.

Der er en kosterliste på min hjemmeside www.skelvejen.dk Den er ikke komplet, men det er de dyreste ting. Tingene er stjålet i Fandrup, v. Farsø i weekenden fra den 19-21 februar 2010. Der er mange ting der mangler, såsom havetraktor og stokerfyr. Der er en god sandsynlighed for at tingene er i midtjylland, solgt fra Ringkjøbingsområdet. Det kan være fra en privatadresse, ligesåvel som fra et lagerrum.

Alle henvendelser og evt. informationer, vil blive behandlet fortroligt..!!

Jeg takker på forhånd for hjælpen.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 24-08-10 09:37

Ja, det er en god ide at bruge siden til ovenstående.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-08-10 11:30

Sikke venlige nogen folk er.
Vidste ikke der var penge i en brugt emhætte.
Grunden til de ikke tog det sidste elektriske værktøj som var i stykker... kunne det ikke være fordi den lå på bordet og de kun har taget det som hang på vægen ?

Håber i finder dem.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-08-10 12:23

Citat
Vidste ikke der var penge i en brugt emhætte

Jo typisk for østeu folk

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 24-08-10 15:10

Alt kan bruges i dag.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 24-08-10 21:14

Åh nej.. Skal hele familien nu til at skrive på Kandu også???

Link: http://tip.skelvejen.dk/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-08-10 23:26

Citat
Link: http://tip.skelvejen.dk/

Hold da kæft...hvis det var et manuskript til en tredjerangs soap-opera, ville det udkonkurrere Hortonsagaen med flere længder

Jamen du milde kineser en gyserføljeton, hvor den ene skribent er mere end den anden