/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Søger min søster.
Fra : Lindaslivsgaard
Vist : 351 gange
20 point
Dato : 16-06-10 10:20

Hej jeg søger min søster . ved ingen ting om hende, andet end at hun hedder mariatrunte her inde, hun har ikke været på i 4 år, så jeg kan ikke komme i kontakt med hende.
håber nogen kender hende..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-10 10:42

Når hun ikke har været aktiv herinde i fire år, er den eneste mulighed for dig, at skrive til hende, og så håbe på hun bruger den mailadresse endnu

Klik på hendes profilnavn, så kommer du til en side, hvor du kan vælge at skrive til hende

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-06-10 14:46

Hej Lindalivsgaard, det ser jo ud som om din søster også leder efter DIG.. Så det må da være muligt at få kontakt med hende.

Hendes profil er her:

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=169743

--Fra den kan du sende hende en mail, -og du kan også kikke lidt på hvilke spørgsmål hun har oprettet.

Men du har ret i, at hun ikke har været her siden 2006.
---Ifølge hende, så er I muligvis 6 søstre?
---Hvad med din mor? Kan HUN ikke kontakte din far og få nogle oplysninger?

Kommentar
Fra : Lindaslivsgaard

Dato : 17-06-10 09:17

vi er 4 søskende ialt, og min far ved intet om hende.. fordi hun ikke vil have kontakt til ham.. jeg har aldrig nogensinde mødt hende og har egentlig heller ikke altid vidst at jeg havde en søster der hed marielouise. Men tak for hjælpen.