|
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 06-05-10 14:21 |
|
Næh, nogen byggemarkeder betragter området reservedele for spild af tid og tilbyder ikke engang at ringe til deres leverandør for at spørge.
Desuden er mange ting parallelimporterede eller egen import, det kan så vare måneder at skaffe dele hvis det overhovedet er muligt, derfor vil de heller ikke tage dele fra en anden da den så er lige til skrald.
Tag en snak med chefen.
| |
|
Godt det vil jeg så forsøge, jeg har allerede sendt et mail til vort lokale Stark byggemarked.
Og Stouenberg tak for dit generøse tilbud, men nu er det blevet lidt af en princip sag for mig...
Og så er den pågældende slange lidt speciel med han gevind i tilslutnings enden til gasflasken.
Du er jo ekspert:
På gasflasken sidder en grå regulator SRG Schulz + Rakow type 552
oven over hun gevindet heri står der "12 - 06" hvis det siger dig noget?
Er det den type slange du kan levere??
Nu overvejer jeg også at sende et link af dette spørgsmål til Stark...
| |
|
Vi skal til Flensborg i morgen, så Bauhaus er en oplagt ny leverandør...
| |
|
- nej Svend, jeg er ikke ekspert men har gode forbindelser til vores lokale Stark. Hvis jeg bad om en sådan slange, vil jeg få den gratis...
| |
|
Så er det godt at du er annonym,
jeg har lige sendt et link af dette spørgsmål til Stark i Sønderborg...
Ikke alle Stark forretninger er altså lige håbløse,
måske skulle jeg prøve at kontakte hovedcentret?
| |
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 06-05-10 15:30 |
|
Jeg var ansat hos en grossist med handel til mange byggemarkeder, nogle ringede tit efter reservedele, andre gjorde aldrig.
Det var nu ikke alt vi havde dele til, f.eks Kina-varer, men nogle gange tog vi dele fra vareprøver eller returnerede defekte varer, sendte delen og fik en yderst tilfreds kunde.
| |
| Kommentar Fra : buch78 |
Dato : 06-05-10 19:22 |
|
En ting er sikker.. jeg handler først ved stark den dag der ikke findes andre steder
1
vi bestilte 9 nye inderdøre.. til levering 14 dage efter hvor vi så selv skulle afhente varen hos dem.. efter de 14 dage kunne de ikke finde vores døre.. men fandt ud af at de ikke var bestilt fra starks side.. efter ydligere 14 dag mødte vi op igen med trailer og da kunne de heller ikke finde vores døre men de kunne huske at de var leveret . så jeg kunne rolig betale.. men jeg ville ikke betale før jeg havde set dem.. efter en halv times søgen og ringen rundt fandt de dem. De stod på en lastbil og ville blive leveret næste dag fik jeg og vide. Så jeg kunne rolig betale.. men jeg forlangte at ville se dem inden jeg betalte.. specielt når de nu stod på en lastbil.. og disse biler holder ofte udenfor.. det nærmeste de kunne komme leveringen var omkring kl 8 om morgen.. jeg efter at have forklaret dem flere gange at inderdøre nok ikke skulle stå uden for indtil jeg kom hjem fra arbejde.. lykkes det mig at overbevise dem om at jeg skulle have dem kl 6 om morgen så jeg kunne få dem ind inden jeg skulle på arbejde.. og det lykkes så.. det skal siges at det var vinter..
2
Vi skulle have nyt tag på huset og håndværkeren vi benyttede brugte uheldigvis stark. Og ved nogle firmaer er det normalt at man betaler for materialer når de ligger på ens grund.. vi bor i Jylland og tømmer firmaet hørte til tæt på andeby.. og vi blev enig om at jeg skulle betale for materialerne hos stark. Og så blev de leveret bagefter.. så jeg kørte til stark og skulle betale 30000 kr, men hos stark ville man i første omgang ikke give min en faktura på de materialer jeg skulle have.. så de fik at vide at ingen fakturer ingen penge.. det tog en hel dag for dem at lave den.. og så betalte jeg.. og dagen efter blev jeg ringet op af en mand som ikke kunne finde min adresse. Han holde i andby. Og spurgte om jeg ville betale brobiletten.. nix blev svaret det må være jeres problem.. det tog adskillige opkald for det blev ordnet..
| |
| Kommentar Fra : bibsamie |
Dato : 06-05-10 22:09 |
|
Så skulle i prøve at bruge STARK i Holbæk, jeg har aldrig oplevet lignende service, alt kan lade sig gøre på den korteste tid, aldrig negative svar altid venligheden selv, så i har åbenbart været uheldige med jeres valg af afdeling.
Per
| |
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 07-05-10 04:06 |
|
Citat Og spurgte om jeg ville betale brobiletten |
En eller anden enten hos Stark eller leverandøren havde glemt at indregne bropenge.
Og hvis chaufføren ikke havde en brobizz fra chefen er det noget rod, normalt står der også et tillæg hvis man bestiller større ting online hvis det skal over broen.
| |
|
STÆRK FORBEDRET SERVICE HOS STARK
Jeg har nu fået den manglende slange uden beregning og beklager at jeg overreagerede
bl.a. ved at spørge i kandu inden vor lokale Stark direktør fik lejlighed til at se på sagen...
Jeg lader spørgsmålet stå indtil alle der har set mine beklagelser også har set dette dementi.
| |
|
- fint Svend, god weekend...
| |
| Kommentar Fra : hawaii7 |
Dato : 07-05-10 16:46 |
|
Ja sådan er det desværre når man handler ved de billige supermarkeder.
Handeler du hos en rigtig forhandler af diversze have redskaber har du ingen problemer mede reservedele og service.
Igen og igen sådan er det når man køber billigt i diverse supermarkeder.
hawaii7
| |
|
Tak for svaret Stouenberg.
| |
|
- velbekommen Svend. God søndag
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|