/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Fortsæt historien
Fra : PeterTheisen
Vist : 399 gange
10 point
Dato : 19-02-10 11:53

Den skal handle om en homoseksuel mand i 1800-tallet, der må skjule sin seksualitet, fordi den betragtes som en forbrydelse, og som ender med at blive hængt på det lokale torv.

Skriv videre fra følgende:
Jeg vidste, at jeg var anderledes fra en ung alder, selv om intet kunne gøres ved det. Jeg fortalte aldrig nogen om det, fordi jeg ikke kunne. Homoseksualitet bliver anset for forkert og for en forbrydelse i denne verden. I årevis jeg forsøgte at foregive, at det bare var en fase, der snart ville forgå, men det skete ikke.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-02-10 12:04

- synd for dig Peter...

God weekend

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 19-02-10 12:18

Vil du have at folk skriver videre i dine sætninger?

Jeg har en historie fra det virkelige liv.

En af mine mange onkler, som jeg aldrig har kendt, (Der var 15 børn i den familie)
Boede på Nørrebro. Blev "sendt på landet" til en gårdejer. Onkelen var meget følsom og lidt anderledes. Min Farmor talte altid så pænt om ham. Også at han begik selvmord. Nu har jeg så senere lavet slægtsforskning for at finde alle de 15 børn i min Farmors familie. Det viser sig at den onkel var homoseksuel fortæller folk, som kendte ham. Men det var ikke noget man snakkede højt om dengang i 1950-1955´erne. Om han havde kærestesorg eller det var på grund af han var bøsse han hængte sig ved jeg ikke. Har ikke efterforsket det. Men det er en skandale at "anderledes" mennesker skal "kanøfles" ...

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 19-02-10 12:45

Håber ikke jeg misforstod spørgsmålet ?

Og undskyld at jeg blev personlig, som sædvanlig ...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 19-02-10 13:13

Citat
fordi den betragtes som en forbrydelse,

Fortæl historien,………

Den skal handle om flerkoneri, der må skjules i dagens Danmark,
fordi den betragtes som en forbrydelse, og straffes hårdt,.. osv. osv.
det er / har været,.. bliver sikkert ved at være, et stort ønske fra mange mænd,

det handler vel om at alle er forskellige,.. regioner, lande, kulturer
og man måske ikke altid ”bare”,.. kan føre sine lyster / behov ud i livet,

der er temmelig mange ’emner’ der kan forundre,

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-02-10 13:16

Citat
Skriv videre fra følgende:

Gud fader i skuret

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 19-02-10 13:35
Kommentar
Fra : zorto

Dato : 19-02-10 13:43

Citat
Gud fader i skuret

så på uret.
Giv mig min bøsse og lidt vin, for du er et fler-koneri-svin ..
Vi normale er os der bestemmer, det er også meget men´rer ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 19-02-10 13:47

men´rer ... = nem´rer (nemmere)

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 19-02-10 13:52

Dahab er det ikke lige meget om Peter Theisen har fundet det på sol?

Selv om det da er interessant, på en måde ...

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 19-02-10 13:54

Nej, det er da tåbeligt. Som sædvanligt, endnu et indlæg fra det forum.

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterTheisen

Dato : 19-02-10 15:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål