/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Kadett E 1,3 S / hydraulisk ventilløfter
Fra : iluap
Vist : 1558 gange
200 point
Dato : 02-11-01 20:03

Hej...

Er der nogen, der selv har prøvet at lave et Opel specialværktøj nr. 603 850 - et apparat,som man kan trykke de hydrauliske ventilløftere ned med, mens man hiver knastakslen ud til højre - jeg har nemlig en ventilløfter, der hænger, og jeg har ikke lyst til at rive hele toppen af...

Med venlig hilsen

Hans Paulin
V. Snogbæk 23
6400 Sønderborg

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-01 08:44

> Er der nogen, der selv har prøvet at lave et Opel specialværktøj nr. 603
> 850 - et apparat,som man kan trykke de hydrauliske ventilløftere ned
> med, mens man hiver knastakslen ud til højre - jeg har nemlig en
> ventilløfter, der hænger, og jeg har ikke lyst til at rive hele toppen
> af...

Nej, jeg har ikke prøvet det. Men jeg ved det kan lade sig gøre. En
kammerats far fremstillede et værktøj til denne operation, da knægtens
Kadett begyndte at brokke sig lidt.

Du må ikke spørge mig om udformningen af værktøjet, eller hvordan det er
lavet, da det er lidt over et år siden jeg har stået med det i hånden.

--
Mvh Bjørn, Opel Kadett E 1.3 '88 - 75+ ponyer Gejl: Irmscher rat, K&N,
GT instrumentering med hvide skiver, Cobra alarm incl. centrallås, 15" Alu
2" udstødning, DTM læbe, Mattig øjenskygger, voldsænket, GSI hækspoiler
Se billeder af den m. m. på http://www.teamopel.dk

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 05-11-01 09:20

Ok, Bjørn, tak skal du ha'...

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-07-02 06:26

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??