/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Sove_fidus eller bare Na§§Da
Fra : klumme_k-rumme
Vist : 884 gange
100 point
Dato : 25-07-09 22:18

Skal man holde på sit daglige ? TRIP

5mg 2 x dagligt...........

Underskrift på det/ FÅR I IKKE.

jeg er nede på 1/ 10 del _____________________________________________MEN ????????????

DEN KAN JEG BARE IKKE UNDVÆRE.
for tanker omkring livet som? SÅDANT (Øh) liv og tanker = genudsendelser
eller skal man jeg få et bedre sove-middel af / autoriseret læge.

og blive afhængig af endnu et FUCK_ præparat.

Den sidste 1/ 10 tager jeg KUN ? hvis der er behov for den.?
Hvilket er NÆSTEN aldrig mere.....

Men trangen er der FANDME
MEN, ikke ØL eller What 69% jeg snakker om_

Bare et råd_intet ANDET.

Da jeg ved, at for TIDLIG afvænning = PIS PÅ ANDRE/
om disse er inde i sagerne aner jeg IKKE; da jeg ALDRIG har SET en SÅDAN HJÆLP.

PLEASE

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-07-09 22:22

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-07-09 22:26

Hold da helt kæft...... En kollega til vic2000 med hver deres problemer

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-07-09 22:26

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 25-07-09 22:29

det er jo svært for nogen at rådgive dig, når du ikke vil fortælle hvad du er afhængig af. men man kan få nogle indslumringspiller i ca 14 dage, mens du vænner til ikke at tage noget man bliver afhængig af.

Accepteret svar
Fra : Line99

Modtaget 110 point
Dato : 25-07-09 23:01

Jeg har hørt at der er kommet nye regler på området for sovepiller og benzodiacipiner, man vil gerne have at folk holder op med at tage midlerne, og lægerne skal holde meget igen med resepterne. Hvis det altså er det du mener

For de som har fået pillerne udleveret over længere tid, kan det være meget besværligt at trappe ned, og det er specielt besværligt hvis det er noget man er ''påduttet'' af andre (læger, myndigheder). Det er en rigtig god ide at slippe det møg, og helt droppe det, men for mange kan det være rigtigt svært at gennemføre, specielt hvis man har spist dem længe. Måske skulle du overveje, hvis det er denne type medicin som du bruger, at aftale en langsommere nedtrapning med din læge, men ingen tvivl om at det er svært at gennemføre. Det er også totalt svært at lade væer med at ryge, men det lykkes da for mange - måske ikke efter første forsøg - men måske først efter 2. eller 3. forsøg. Der er også mange der er for fede og ikke komme af med dellerne.

Jeg krydser fingrene for at du finder styrken til at få /have et godt liv; du har helt sikkert mange gode sider, som vil få bedre plads uden piller. Brug måske lidt mere tid hos din læge, og bed om at få en langsommere nedtrapning Håber på det bedste for dig

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-07-09 23:22

Citat
svært at gennemføre, specielt hvis man har spist dem længe

Siden 1988 OG det er IKKE Benzo/ eller der = omkring jeg får

Åbentbart JO___
http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medicinhaandbogen/MedicineHandbookItemPage.aspx?Id=957

Samme / gruppe STESOLID_ gruppe den er sat ind i

Den har åbent_bart få nyt navn_

MEN bortset fra det_____

Og så få tilbud om ANDET ? sovemiddel.

Og så kører den sgu da IGEN i klumme / rund-kørsler.

HVOR trækker JEG UD.
TIL VENSTRE / sæfølfi

Den ene_! ene/ 1.MG :_ af en tablet PR _ 100 dag , giver lægen mig ret i, at jeg SKAL have til / BEHOV
FOR F. eks der kom en (klumme) fobi min dør, og truede mig/ katten

Og HVIS det var en SORT/ blackie_ der lige har hentet________NOGET FRA mig.

TOT

Takker for PÆNT svar, og tvivler AT JEG FÅR ANDET.

Godkendelse af svar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-07-09 23:25

FLOT SVAR______resten er at finde på nettet = www ????
men fatter trods ALT ikke LÆGERS /
BAD HAPPITS = dårlig kunde = KÆFT_PILLE/
alla YOU NOW

THX

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-07-09 23:27

Citat
Hold da helt kæft...... En kollega til vic2000 med hver deres problemer

OG HVAD SKAL VI KALDE dig klumme/klamme

pis og lort

ELLER BARE EN MOTHER_FUCKER + et par ulykker du kan PISSE videre PÅ

SIEG HEIL til _____?

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 25-07-09 23:38

Siden 88 , så kan du da godt regne med at det er svært at gennemføre, men hvis du er indstillet på at ville, så finder du måske også en vej lidt efter lidt,,, som sagt måske ikke første, eller anden, men måske tredje gang.

Din læge har sikkert også forståelse for hvor svært det er. Men de fleste er meget bedre stillet uden den type piller; men det er udtrapningen der er så svær. Prøv at lade være med at miste modet og dit gode humør, men abstinenser kan sikkert have indflydelse på humøret. Er din læge streng at have med at gøre?? For så skulle du måske snakke med en der viser større forståelse. Du må prøve at hænge på, nogle gange er livet bare en gedebuk der prøver at smide en af, men så skal man være lidt stædig

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-07-09 23:51

Denne klumme_k-rumme multinick...junkien med de 100 profiler sniffer, æder, suger, sprøjter alt der kan svimle hans lille hoved. Ingen tvivl om at det er slemt at være afhængig, men jeg har den holdning, at deres afhængighed er selvforskyldt og jeg har ikke det der ligner noget som helst tilovers for dem.

For min skyld kan de æde, fixe, sniffe, drikke ohvj lisså åndsvagt de vil, men fri os for dem i samfundet. De er samfundsnedbrydende, ødelægger vores unge og koster samfundet og forsikringsselskaberne en formue. Interner dem på en øde ø, og når de er klar....det vil sige at de er 100 % clean - og agter at overholde det - kan de forsøges integreret i samfundet igen - men det bliver 100 % på samfundets præmisser. De skal ikke rende løst omkring og forpeste andres liv og tilværelse.

Herut med dem