/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Afviste asylansøgere
Fra : PeterTheisen
Vist : 536 gange
20 point
Dato : 20-07-09 08:59

Skulle de afviste irakiske asylansøgere have haft opholdstilladelse? Hvorfor/hvorfor ikke?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-07-09 09:09

Har du sagens akter som vi kan gennemlæse.
Så kan du få et sagligt svar, ellers er det kun et følelsesmæssigt svar du får.

Men følelsesmæssigt, uden at kende sagens akter, så mener jeg at vi skal hjælpe dem bedst muligt. Bedst muligt må være i samarbejde med både asylansøgerne men også med de organisationer der er i Irak.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-07-09 09:10

Det kan ingen her svare på. Det har vi myndigheder der skal undersøge og tage sig af. Men hvis dit spørgsmål går på om man efterfølgende efter en sultestrejke burde være faldt til patten og alligevel givet dem opholdstilladelse - så NEJ.

Endvidere forekommer det korrekt at give dem afslag. Åbenbart er der temmelig meget rod i deres papirer. Og tricket med at lave rod i papirerne og så håbe på opholdstilladelse er det fint at få lavet uinteressant.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-07-09 09:26

Hvorfor har du ikke BL mig

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-07-09 09:59

Tak for svaret vagnr/BertelBrander

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 20-07-09 10:37

Kan i se noget stødende i min kommentar? Alligevel er jeg blevet blacklistet af Peter Theisen.

Bliver nødt til at returnere til mit sædvanlig indlæg, istedet for at svare ordentligt!

Peter Theisen er en latterlig

Peter Theisen deltager ikke i egne tråde.

Peter Theisen er for dum til selv at frembringe noget og sakser derfor diverse politiske agitationer rundt om på nettet.

Sansynligvis bliver det en af de røde (Bertel eller Vagn) der accepteres, uanset indholdet af deres svar.

Peter Theisen er en

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-07-09 11:04

Tja det vel ikke så sjovt at flygte fra sit land hvis der er krig og der er nogen der vil slå en ihjel.
Men nu er der jo ingen krig så skal de vel tilbage hvor de kom fra.
De kan selvfølgelig søge om at bo i danmark ligesom alle mulige andre mennesker men nu er de jo ikke asylsøgere da deres sag er afsluttet.

Det kan da godt være nogle af dem måske er bliver udsat for dødstrudsler men det bliver jeg da også når jeg bor i danmark.

Så hjem med dem.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 20-07-09 13:12

Jeg kan kun erklære mig enig med 7337's kommentar kl. 10:37

Peter Thiesen er en komplet idiot.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 20-07-09 15:44

S` føli skal de have tilladelse til at blive i landet. Nu hvor Danmark er med i Irak-krigen, skal der være nogen som tager sig af de stakler,som løber for livet til højre og venstre, men om vi gør det er en helt anden sag.

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterTheisen

Dato : 20-07-09 16:08

-