|
| Kommentar Fra : RyeJensen |
Dato : 16-07-09 08:58 |
|
Med alle de reparationsforsøg de har haft, så vil jeg nok mene, at du er berettiget til at hæve købet, MEN MEN MEN i og med at du allerede har accepteret, at de reparerer fejlene denne gang, og computeren nu er repareret og klar til returnering (sådan læser jeg dit indlæg), kan du ikke hæve købet.
Først næste gang, at computeren går i stykker - hvis der bliver en næste gang - kan du kræve at handlen går tilbage.
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 16-07-09 09:00 |
| | |
| Kommentar Fra : palle22 |
Dato : 16-07-09 09:06 |
|
Jeg sendte computeren ind som en vurderingssag, og Zepto har så valgt at reparere den. Det havde jeg ikke bedt dem om, fik at vide at den enten ville blive udskiftet, eller jeg ville kunne få pengene.
Nu siger Zepto dog at jeg har bedt dem om at reparere den, og i virkeligheden ikke har ret til at hæve købet.
Jeg er blevet tilbudt at få 2999,- udbetalt, fordi det er det der står på kvitteringen som kontant pris. På kvitteringen står der også at de har købt en gammel Znote 6214 tilbage for 3.960, men de penge kan jeg ifølge Zepto ikke få udbetalt.
Ellers kan jeg få en PC der er 9.000,- værd i butikken til 2.000,- kr plus min reparede computer
| |
| Kommentar Fra : RyeJensen |
Dato : 16-07-09 09:09 |
|
Hvis de har lovet dig, at du kunne få en ny eller hæve købet, så skal de selvfølgelig overholde dette, men spørgsmålet er desværre, om du kan bevise, at du ikke har bedt om at reparere den.
Hvis du hæver købet, skal du naturligvis have din gamle computer tilbage, hvis de ikke kan klare det, så må de levere en penge i stedet.
| |
| Kommentar Fra : palle22 |
Dato : 16-07-09 09:23 |
|
De hævder lige præcis at jeg har bedt dem om at reparere computeren...
Jeg må jo nok finde mig i at betale 2.000 for en tilsvarende computer.
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 20-07-09 19:08 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|