/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Bannet af "Peter Theisen"
Fra : LuffeA
Vist : 1304 gange
50 point
Dato : 06-06-09 16:30

Eller det dobbeltgængeren VagnR ?

Her svarer man (næsten) seriøst, men manden vil jo kun have svar som han er enig i.

Hvorfor så overhovedet stille spørgsmålene ????

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 06-06-09 16:35

Jamen velkommen i klubben..

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af PeterTheisen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Latterligt..

Men det er sådan man kommer til at være på førstepladsen i kategorien Politik.
Det er simpelthen for tyndt og en værre gang fusk. Så kan vagnr få præmie endnu engang for at svare på PeterTheisens "spørgsmål" der er bla. er klippet fra UgebrevetA4, andre forums m.m..

Det er jo ikke seriøst.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-06-09 16:44

Fusk ja, og useriøst.

Manden står jo ikke engang frem og fortæller hvad han skal bruge svarene til, eller indleder en debat.

Måske er han en ung pubertetsforstyrret spindoctor, hvem ved ?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 06-06-09 16:46

Dobbelt profil

Der har været en tidligere tråd om dette.
Men utroligt at Kandu alligevel tildeler pengepræmier for sådan en gang fusk.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-06-09 16:57

...OGGGGG

sidst jeg kiggede på månedens bedste, havde etteren vist fået stort alle point af sig selv, hvorimod månedens pointrytter var blevet frataget dem han havde fået fra barkebillen. Og barekebillen var blevet BL af kandu!?!?!?? Konsekvens og site-administration??????

I dont' think so.

Accepteret svar
Fra : JørnRudolph

Modtaget 60 point
Dato : 06-06-09 16:58

Ja, jeg er også udelukket igen, igen ...

Hvorfor er jeg dog så dum at svare på spørgsmål sådan en fjollet person?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 06-06-09 17:00

Site adm. er vist en by i Rusland

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 06-06-09 17:00

manglede lige "fra" i sidste sætning.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-06-09 17:01

Polen efter sigende.......

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 06-06-09 17:05

Tror bare man skal lade være med at svare, det er jo skønne spildte kræfter.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 06-06-09 17:22

Det er 100% korrekt Dahab !

Det er også slut for mit vedkommende nu!

Lidt ærgerligt, for det er faktisk altid nogle interessante spørgsmål.

Men når manden bare udelukker + ikke svarer på PM om hvorfor (og udelukker der også), så ...

REND og HOP PT !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-06-09 18:00

Bannet af "Peter Theisen"

Og hvad så ???

LuffeA

Nyd dog weekenden. Smid Peter Theisen ud af dine tanker, han fortæller jo alligevel ikke hvad han selv mener. Han er kun interesseret i at vide, hvad andre brugere mener. Han pønser måske på et kanduparti Med alle dets "medlemmer"

Nu skal du vel ikke efterligne Teil, der altid opretter et spørgsmål, eller skriver et tip, når han er blevet blacklistet af en bruger.

Men jeg sender dig lige en "trøstekiks" http://www.kinagrill.dk/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-09 18:10

Jeg ville da os lige se om jeg kunne blive BL af PT, så jeg "lånte" lige JR's indlæg,
har skrevet hvorfra jeg har lånt det, der er ikke sket noget endnu

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-06-09 18:32

Såså,ikke så hård ved Peter Theisen/og/eller/VagnR.Han burde faktisk ha`vores Medfølelse i stedet.
Jeg har prøvet at afdække hans tankegang.Er kommet til den konklusion,at manden er en lidt underdanig,ydmyg person.Der slet ikke tør færdes i dagslys.Har engang hørt ordet "politik",i en eller andet tv-avis.Har så bestemt sig for at "udforske" det nærmere.Men har absolut endnu ingen selvstændig ståsted. Derfor alle hans kopieringer fra diverse lødige/underlødige blade og magasiner.Men,alt bygyndelse er jo svært.Er dog kommet frem til at det nok er mest smart at virke venstre-orienteret.Får meget af materialet fra "arbejderen.dk". "information.dk",kan også bruges.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 06-06-09 19:40

Information og Arbejderen er da nogle udmærkede aviser.

Ja, der står måske noget andet i dem end i BT og Jyllandsposten.

Selv holder jeg Politiken.

Nåh, det var et sidespring.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-06-09 20:02

>>ans

Jeg er ikke den type der opretter nye tråde for af afreagere, men P.T. pisser mig af, ikke EET ord som seriøs modstand, han er en ignorant person der kun bruger Kandu som anonym meningskilde. Lidt seriøs diskussion om svarene ville fremkalde respekt, uden at man nødvendigvis behøver at være enige.

Nå, nu er han sluppet af med mig (også) så fred med ham.

Kommentar
Fra : Aeg1

Dato : 06-06-09 20:23

lol lol lol

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-09 20:54

Og hvis det nu ikke er en dobbeltprofil, så syntes jeg godt nok det er groft som i omtaler vagnr

Kan vi ikke bare få de to profiler til at pm??

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-06-09 23:19

Jeg er 99,9% sikker på at det er en multiprofil. Jeg kiggede i vagnr´s historik og foruden at have besvaret mere end 30 spørgsmål i politik stillet at Peter T, så er der en masse andre "døgnfluer" med lignende rådne spørgsmål, som også er blevet besvaret af vagnr.

Han må godt nok have hårdt brug for enten pointene, eller anerkendelse. Selv om anerkendelsen kommer fra ham selv.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-06-09 23:49

Statistik

Peter T har stillet 78 spørgsmål i politik. De 13 af dem har han annuleret, og af de resterende 65 er vagnr blevet belønnet 31 gange, og BertelBrander 20 gange.

Om ike andet, så er trekløveren ræverøde.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 07-06-09 01:36

undskyld jer, men der en ting som undre mig meget,

Den går ellers på melodien: ga da dunk - ga da dunk

Hvorfor kan i ikke blive ennige om og lade være med at besvare VagnR og Peter TH indlæg

permanent. kunne det ikke hjælpe på jeres humør, ?? eller er der ikke så meget sammenhold på

kandu, jeg spørger ??

Godkendelse af svar
Fra : LuffeA

Dato : 07-06-09 06:22

Tak for svaret JørnRudolph.

Kommentar
Fra : onkelDum

Dato : 07-06-09 06:27

Jeg kunne aldrig komme med sådanne gode spørgsmål som Peter T.

For slet ikke at tale om at komme med sådanne gode svar som Vangr og Bertel Brander kommer med.

onkelDum

Det er da klart de 2 sidstnævnte løber af med sejren.

Er det ikke?

Kommentar
Fra : onkelDum

Dato : 07-06-09 06:30

Undskyld LuffeA - Dit svar var sikkert lige så godt!

Men Peter T har jo sine favorit svarere, åbenbart.

onkelDum