/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Modargumentér hvert udsagn
Fra : PeterTheisen
Vist : 430 gange
20 point
Dato : 10-05-09 10:10

1. Flere indvandrere betyder en større chance for, at terrorister, narkohandlere og andre kriminelle kommer ind i landet.

2. Indvandrere, især de fattige, dræner de offentlige ressourcer (sundhedsvæsen, uddannelse, velfærd, etc.) uden at betale tilsvarende høje skatter tilbage.

3. Den nationale identitet og det nationale sprog er ved at forsvinde til fordel for den splittende multikulturalisme.

4. Udvandring til USA gør ondt på hjemlandet, så store dele af den intellektuelle befolkning ofte forlader deres eget land.

5. Mindre kvalificerede indfødte borgere tjener færre penge og får færre jobmuligheder, fordi de skal konkurrere med indvandrerne på arbejdsmarkedet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-05-09 10:41

1 Peter Theisen spørger og spørger

2 Peter Theisen deltager sjældent i egne tråde

3 Peter Theisen overspammer kandu med hans sære socialistiske ævl

4 Peter Theisen er en klovn

5 3773 blacklistes pga dette indlæg

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 10-05-09 11:46

Og spørgsmålet er?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-05-09 12:04

Citat
Flere indvandrere betyder en større chance for, at terrorister, narkohandlere og andre kriminelle kommer ind i landet.

ja di har båmper i baglomen har di

2.
Citat
Indvandrere, især de fattige, dræner de offentlige ressourcer (sundhedsvæsen, uddannelse, velfærd, etc.) uden at betale tilsvarende høje skatter tilbage.

Di naser på systemet gør di. di ka bar skrub hjem te kamelerne igen ka di

3.
Citat
Den nationale identitet og det nationale sprog er ved at forsvinde til fordel for den splittende multikulturalisme.

ARJ, dæ ve jæ nu ik sie det språglie har aldri vært bedre.
Alle mæ bar lit språgli sans ka sku da skriv og tale dansk.
vor ve du hen mæ alle di ånsvag spørsmål pter tissen

4. Udvandring til USA gør ondt på hjemlandet, så store dele af den intellektuelle befolkning ofte forlader deres eget land.
dæ kenner vi ik någet te herhjeme

5. Mindre kvalificerede indfødte borgere tjener færre penge og får færre jobmuligheder, fordi de skal konkurrere med indvandrerne på arbejdsmarkedet.

favbevæelsen må sku da hele tiden sørve for at di rådne pålagger får mer end 40 kr. per time.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-05-09 16:48

Gaaaaaaaaaaaab

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-05-09 16:52

Iøvrigt kan jeg ikke se man skal argumentere mod....

1 Sandt
2 Sandt
3 Sandt
4 Tror det ikke
5 Populistisk ævl fra dem der ikke gider lave noget.

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterTheisen

Dato : 10-05-09 17:20

-