/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Movie maker hjælp
Fra : ponda
Vist : 788 gange
85 point
Dato : 23-02-09 16:24

Hej, jeg har lavet en film i movie maker og alt går godt og fint
Jeg ville brænde den ned og alt gik som det skulle, men når den når ca 99 % skubber den dvden ud og skriver at der er sket en fejl og at jeg skal prøve igen
Jeg kan jo ikke blive ved med at prøve, den er jo et par timer om ingenting så...
Den dvd som den skubber ud er tom og der burde jo være noget på???
Jeg har vista, men det har vel intet at sige i dette tilfælde???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-09 16:27

Citat
Jeg har vista, men det har vel intet at sige i dette tilfælde???

Næppe

Citat
Jeg kan jo ikke blive ved med at prøve, den er jo et par timer om ingenting så...

Hvad er det for en DVD du bruger - hvis ikke det er en RW er den allerede brugt og deraf fejlen....

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 23-02-09 16:30

Det er dvd -r helt nye som er købt idag, så det er ikke fejlen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-09 17:02

Jo - det kan det sagtens være...

Når først du HAR prøvet den EEN gang - så er den allere brugt - også selvom der IKKE er noget på den....

Lead-in er allerede skrevet og dermed er den ubrugelig....

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 23-02-09 17:19

Jeg tager en ny dvd hver gang jeg prøver, men det er det samme hele tiden.
Jeg har lige prøvet at brænde en anden film, med ny dvd, men det er også det samme.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-02-09 17:27

Hvad format kan du DVD brænder brænde i ?
Der er både DVD-R og DVD+R
Hvis du køber nogen DVD ReWriteable så kan du slette disken hvis der sker en fejl så du ikke spilder DVD'er.

Hvis der nu står DVD+R din DVD brænder så det måske derfor det ikke virker når du prøver at brænde på DVD-R

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 23-02-09 18:13

Er du sikker på at din dvd er stor nok til hele din film?
(lærtaf bitter erfaring at det er vigtigt at checke inden brændingsstart)

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 23-02-09 19:51

Scootergrisen jeg har lige købt dvd+r også, men den gør det samme med den

SACA2 den fylder kun den halve dvd, så der er plads nok

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 24-02-09 09:34

Jeg har også prøvet at brænde den i mellem og langsom hastighed, men det er det samme hele tiden.
Min brænder virker fint, for jeg kan godt brænde billeder ned, bare ikke i dvd maker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-09 09:52

Nu blander du vist noget sammen...

MovieMaker og DVDMaker er IKKE samme program.... såååååå

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 24-02-09 12:25

Jeg ved godt at det ikke er samme program, men de er forbundet.
Jeg har lavet filmen i movie maker og når man trykker på dvd i menuen kommer den frem i dvd maker og det er der det går galt.
Moviemaker kan ikke brænde dvden.

Annuller spørgsmålet
Fra : ponda

Dato : 28-02-09 12:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål