/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hjælp udbedes??????
Fra : dabj
Vist : 895 gange
500 point
Dato : 26-12-08 06:24

Når jeg opretter en tråd, og sætter spørgsmålets værdi til 500 points, bliver der, når jeg accepterer, kun udbetalt 260 point.
Nogen der kan give en forklaring på det??

Accepteret svar
Fra : dr_dem

Modtaget 510 point
Dato : 26-12-08 07:01

Du klikker svaret af med hvor godt det har været med stjerner
*++++(Lige præcis brugbart)
**+++(Rimelig besvarelse)
***++(God besvarelse)
****+(Bedre en gennemsnit)
*****(Exraordinær god besvarelse)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-12-08 07:12

Citat
Svar på et spørgsmål.
Hver gang du svarer på et spørgsmål og dit svar bliver accepteret, får du det antal superpoint som spørgsmålsgiveren har udlovet. Hvis dit svar bliver vurderet til mindre 3 stjerner, vil du kun modtage halvdelen af de point som er udlovet.

http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Så altså du skal huske at bedømme svaret via stjernerne, som dr_dem også skrev

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-12-08 07:47

Tjaaa---hvor svært kan det være--og jeg kan ikke undskylde mig med at være nybegynder

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 26-12-08 07:48

Tak for svaret dr_dem.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-12-08 07:50

Selv tak og

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-12-08 07:50

det er (heldigvis) menneskeligt at fejle