/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
virus alarm hvergang jeg start
Fra : jensviggo
Vist : 640 gange
20 point
Dato : 21-11-08 15:35

det er frygteligt irriterende jeg får, hvergang jeg starter en virus alarm der siger virus found
worm/autorun

jeg bruger AVG

er det en fejl????håber jeg kan få et hint

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-11-08 15:39
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-08 15:40

Mon ikke du skulle skynde dig ind på www.malwarecheck.dk

Godt nok er AVG ikke det bedste - men det her lyder ikke bare som en false/positiv

For du har vel ikke et eller andet hard/software der absolut VIL på nettet - men hvor du har sagt NEJ uden at slå det fra....

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 21-11-08 15:57

jo refi - det er en orm - en af dem der modtages fra bla zip og mails som vedhæftet

http://www.malwarecheck.dk/forum/ herind og tilmeld dig og følg vejledningen i kategorien hijackthis forum - og læg loggen i samme kategori så er du snart af med det skidt igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-08 16:17

Altid rart at blive "belært"

Jeg var nu ikke særlig i tvivl, men man ved jo aldrig med de "besynderlige" ting der dukker op her på Kandu

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 21-11-08 16:31

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-11-08 16:49

Det var nu Refi der kom først med linket. Men det kan være at ikke trænger til så mange point. Men ret skal være ret.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-11-08 17:02

Citat
Det var nu Refi der kom først med linket. Men det kan være at ikke trænger til så mange point. Men ret skal være ret.

Hallooo er der nogen hjemme (sagde en lille trold engang)
Prøv at se her
http://www.softpedia.com/get/Antivirus/W32-Autorun-Worm-Removal.shtml

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-08 17:03

Mon ikke ALLE overlever

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-08 17:40

nu må i sq holde op

velbekomme jensviggo