/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"klø-på"Lver til Kandufolkene
Fra : JanneP
Vist : 913 gange
1 point
Dato : 20-02-03 21:20

Kunne I ikke lave et emne, der hedder håndarbejde - f.eks. under kategorien fritid?

Eller vil man per definition eller af teknisk umulighed ikke oprette flere emner?

JanneP

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 20-02-03 21:44

Hej JanneP;

Ind i mellem er de noget "døve", "dovne", eller hva' ved jeg!

Det er ved at være lang tid siden du stillede forslaget første gang - og det mindste man kunne forvente fra kandu.dk side var et svar på spørgsmålet. DET ville være god service!

Umiddelbart burde det ikke være teknisk umuligt at oprette flere emner; og er interessen der burde man vil også per definition lave de grupperinger, som brugerne gerne vil have.

Måske er det på samme måde med "Formodet svar"! Der lovede man at få dette fjernet; men intet er sket endnu!

Bliv endelig ved med at presse på, så de kan "komme op af stolene" hos kandu.dk
Det skal vel være et forum, som brugerne er glade for?

/MVH Smitty

Accepteret svar
Fra : Kandu.dk

Modtaget 11 point
Dato : 20-02-03 22:10

Hej JanneP

Undskyld den lange svartid, men her er den gruppe du eftersøger.

http://www.kandu.dk/dk/emne/20221

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 20-02-03 22:14

Hej JanneP;

Tillyke med din indsats! Det lykkedes at råbe folkene op.

Gud ved. hvornår de så får fjernet muligheden for "Formodet svar"? Den kan være frygtelig irriterende!

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-02-03 22:16

Ja det var liiiige det jeg skulle til, at spørge om - den med formodet svar

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-03 22:24

Til JanneP

Der skal også lyde et TILLYKKE fra mig.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 20-02-03 22:41

Ja, smitty - du har ret!

Men jeg vil nu også gerne have et svar på anden del af spørgsmålet fra Kandu...

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 21-02-03 10:52

Til fnollerpige - prøv at oprette et spørgsmål til 1 point om det der formodet svar. De vil åbentbart ikke selv skrabe alle pointene til sig...

Eller hvad...
JanneP

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 21-02-03 10:53

Ups havde ikke set, at smitty havde spurgt...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-03-03 23:49

Hej JanneP

Har du tænkt over, at du aldrig har lukket dit spørgsmål?
Bare en venlig ..........

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-03-03 00:02

iiihhh nu tror man lige der foregår et eller andet godt i indlæggene og så er det bare dig der "spøger" franksp

iiiihhh altså .......

Godkendelse af svar
Fra : JanneP

Dato : 05-03-03 10:07

Tak for svaret Kandu.dk.