/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
vis aldrig din identitet her 1
Fra : briseogstorm
Vist : 998 gange
344 point
Dato : 11-02-08 21:32

den bliver groft misbrugt.MvH B&S

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 21:35

Hvad mener du briseogstorm er du kommet i modfvind?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 21:35

Hvad har du da oplevet??

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-02-08 21:35

hvad snakker du om????

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-02-08 21:37

Hvem misbruger den?
Hvad kan min identitet misbruges til?
Skulle det ikke under tips i stedet for spørgsmål?

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 21:37

Jeg snakker om det I kan læse i tråden smalltalk, mandlige blondiner

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-02-08 21:40

Citat
Jeg snakker om det I kan læse i tråden smalltalk, mandlige blondiner

Er åbenbart stadig tabt bag vognen! Ellers har mine forældre da smidt mig på gulvet som barn siden jeg stadig ikke er med!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 21:40

Ups, så smutter jeg lige over i tråden, jeg har ikke fået fulgt med, og det er endda "min" tråd

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 21:41

Jeg troede du sad i spjældet allerede

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-02-08 21:41

Hvad med at komme med det link så jeg kan få en chance.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-08 21:42

Hmmm hva er nu det smutter lie med

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 21:44
Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-02-08 21:48

Jammen dog. Tænk af folk her inde som angiveligt skulle være voksne mennesker sidder og ter sig som nogen på 13-14år, og sidder og udlevere andre her inde!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 21:50

Jeg kender flere der hedder Herdis, og navnet kunne jo også være en fake, men sørgeligt at det kommer frem, når du ikke ønsker det

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 21:58

MIt navn er ikke fake, min site er ikke fake, idioten har været inde og set min site, kommenterer mine værker, jeg er billedkunstner.

Slår mig åbentbart op på Google or what?????, og staver mit navn forkert, og får en anden Herdis og kalder mig en fake herinde.
Og nægter at sige, hvorfor han opfatter mig som sådan, i stedetfor at spørge mig. Er det fair play?Ja jeg spør' r dog bare.
Jamen jeg spørger bare dem - fru Heilbrunt - og hvor skal vi så lige hen?Mvh B&S

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 354 point
Dato : 11-02-08 22:07

Trist og beklageligt at man videregiver fortrolige oplysninger. Det er både barnligt og ganske unødvendigt. Trist at der er nogen der ikke ved hvordan man gebærder sig i et forum som dette. Op med humøret BS det fortæller mere om den person der har videregivet fortrolige oplysninger end det fortæller om dig.

Med Venlig Hilsen chaufrat

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 22:11

Hej B og S. Jeg er virkelig ked af det. Jeg har åbentbart misforstået noget. Hvad ved jeg ikke lige, men jeg var da sikker på at det var en joke med vidioen fra bankrøveriet.
Jeg kan udlede af de følgende " samtaler " at det er det ikke. Sorry

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-08 22:56

Meget tarveligt!!!!! Ret ny profil men ret velbevandret i at stille "de rigtige spørgsmål" gad vide om det er en genganger ????

Mvh SunoWichFiskenDel Wanda

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-02-08 22:58

Hej.

Ja, jeg er sikkert snåååtdum men - er al den ballade udsprunget af at der bliver lagt et fornavn frem?
Skal der ikke mere til, for at man, efterfølgende fremlægger en hel "privat" korrespondance?

Venlig hilsen og pænt natnat fra
Dorthe.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 23:13

Tænk i stedet på ham manden fra facebook, der blev forfulgt

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 23:38

p.g.a det han fremlægger Jorn_dk, er der jo allerede nogen der har "fundet " mig, via krydsøgninger, så min anonymitet er brudt. Er der mom nogen her der synes det er rart?

Egentlig kunne jeg være ligeglad. Som skrevet af mig så er jeg meget på.

Men det der plager mig. Er at han skriver med sympati, at han deler mine synspunkter, at han LOKKER mig ud i, at sige hvem jeg er.

Så og det her er lige det springende punkt for mig.
I et helt andet anliggende, i en helt andet tråd, i noget der slet ikke har med det hele at gøre lægger han mig ud som en utroværdig person.
Det er lige der min film knækker, for det er jeg ikke.

Jeg forlader det her forum. Jeg er vildt skuffet.
Men tak til alle der har skrevet og støttet mig i mit synspunkt.
Må det ALDRIG overgå nogen af jer.MvH B&S

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-02-08 23:45

Citat
p.g.a det han fremlægger Jorn_dk, er der jo allerede nogen der har "fundet " mig, via krydsøgninger, så min anonymitet er brudt. Er der mom nogen her der synes det er rart?

Syntes simpelthen det her er klamt!

Godkendelse af svar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 23:47

Tak for svaret chaufrat.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 23:48

Briseogstorm... op med humøret igen

Det med kryssøgninger var ment som en spøg, er jeg helt sikker på, sådan er Eyvind, og det er der ikke ment noget ondt med, men jeg kan da godt forstå at du troede det i situationen

Nu har vi beundret din hjemmeside, så nu får nu sikkert meget travlt med bestillinger

Du kan som tidligere nævnt, oprette dig som ny bruger

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 12-02-08 09:54

Selv Tak B og S. Jeg ved hvor irriterende det er når den slags ting sker.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 12-02-08 10:30

H

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 11:09

....................................................................................................................