/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opdaterings problemer
Fra : nielsjs
Vist : 815 gange
300 point
Dato : 30-12-07 21:25

Hej
jeg ved ikke hvor meget det betyder med jeg kan ikke få min windows xp til at installere opdateringer.

Forhistorie jeg har repareret min xp inst. og herefter skulle der jo være en masse opdateringer (jeg har dog sp2) og der kommer også et"skjold" forneden til højre som tegn på at jeg kan installere dem: men når jeg gør det siger den:
Følgende blev ikke intalleret:
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB914389)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB920683)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB908519)
Opdatering til Windows XP (KB894391)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB935839)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB896428)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB913580)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB923689)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB905749)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB908531)
Sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 7 til Windows XP (KB938127)
Opdatering til Windows XP (KB930916)

Og når jeg slukker pc-en vil den også installere 76 stk.men den bliver ikke færdig med den første før den slukker.

Lang smøre; men er der nogen der har nogen tips?
mvh Niels

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-12-07 21:50

Gå ned og tryk på START/Alle Programmer og klik på Windows update og køe det hele der fra, det kan godt være du skal kører den flere gange

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-12-07 22:00

nogle opdateringer skal være udført og computeren genstartet, før andre kan udføres . så der skal et par omgange til. Hav tålmodighed.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-12-07 22:03

Når man gør som jeg gør engang imellem tager det op til 7-8 timer og hente det hele altså starte forfra

Kommentar
Fra : dior

Dato : 31-12-07 01:05

Måske kan det hjælpe at sætte automatisk opdatering til?
Det har jeg gjort,og har ikke problemer med det.
Godt nytår

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 31-12-07 01:07

Hent følgende fix > http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip og gem det på skrivebordet.

Tryk på ikonet på skrivebordet > dobbeltklik på ikonet i mappen > dobbeltklik på Dial-a-fix exe > Udpak alle > følg guiden…

Følg så denne vejledning:

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.
7. Nu burde du kunne installere de opdateringer.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 31-12-07 08:48

til and
der er vel ikke en eller anden spy eller andet i det link?!!!!!!!!!!!!!

til I andre opdateringerne ER downloadede og skal bare instaleres

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 31-12-07 09:05

Ok har kørt dit link b-and
og har fået instaleret fra windows update der var så kun den der famøse
Windows Genuine Advantage (KB892130)
der blev instaleret og ellers var der ikke yderligere opdateringer!!!!!!!!!!
vender tilbage når jeg ser hvad der sker når jeg slukker den
vh Niels

ps xp en er købt og betalt for 2 gange (først som ME dernæst som opgradering) og den automatiske opdatering er slået til det er den der gør knuder

Accepteret svar
Fra : b-and

Modtaget 300 point
Dato : 31-12-07 11:35

Nej det har ikke noget med den automatiske opdatering og gøre…

Der kan være gået lidt uorden i nogle filer, så du har en lille software konflikt.

Slet de opdateringer du ikke kan installerer, og gør følgende:

Hent CCleaner her > http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/ccleaner.htm

Hent RegSupreme her > http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/regsupreme.htm

Kør de to programmer og genstart computeren.

Sæt Windows cd’en i drevet > når den popper-op så luk den ned oppe i det røde X i højre hjørne.

Gå i Start > Kør > Skriv: sfc /scannow – bemærk mellemrummet efter sfc > Tryk OK

Der kommer en bjælke så længe scanningen køre – og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.

Genstart…

Prøv så og hent dine opdateringer igen og installer dem.

Hjalp det?

Du kan være helt rolig – de link jeg giver er rene!!

Godkendelse af svar
Fra : nielsjs

Dato : 31-12-07 11:47

Tak for svaret b-and.

Det gælder begge dine svar. Jeg tror det hjalp