/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Liteon brænder genstarter pc
Fra : birger100
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 28-01-03 11:50

Jeg har en 12 speed Liteon brænder har virket fint, men så formaterede jeg systemet og siden da har min brænder genstartet hele system når man prøver at bruge den.. Den forekommer ved ca 20 til 30 % af brændingen.
Jeg kører med win XP og har godt 700 MB ram så det skulle jo ik være problemet.
håber der er nogen der kan hjælpe
på forhånd tak
Birger

Kommentar
Fra : rsnilsen

Dato : 28-01-03 14:24

gd
Visstnok gir xp problemer med NERO hvis det er dette du bruker.
Hvis så er tilfelle skulle det hjælpe med en av/geninnstalering av NERO
mvh
Nilsen

Accepteret svar
Fra : Crow

Modtaget 100 point
Dato : 28-01-03 21:46

hej Birger100

hvis du kobler brænderen fra med strøm & kabler, og så gensterter maskinen vil brænderen være fjernet fra systemet.
så slukker du den igen, sætter hele skidtet til og genstarter, hvis din brænder sidder som nr.1 på kablet skal den være slave. det første skulle kunne klare problemet, det kunne det ved mig
Mange hilsner og god brænding
Crow

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 04-02-03 16:16

Det virkede desværre ikke og brænderen genstarter stadigt systemet.. jeg ved ik rigtigt hvad jeg skal gøre ved håber i kan hjælpe

Mvh.
Birger