/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger titel på sang???
Fra : torben50
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 10-02-07 23:36

Hej jeg leder efter sang jeg bare må ha. Hørte sangen i radionen for nogle uger siden. Kan ikke huske hvad de sang men melodien gik nogenlunde sådan:

De dede de de de dede deee. De dede de de de dede deee

Håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 23:42

Du må have spist noget forkert

Uden ordentlige oplysninger er opgaven umulig

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 11-02-07 00:11

Du bliver nød til at skrive noget mere.

De skriver du, var det mænd, damer, blandet band??
Stilen. Pop, Rock osv

P3 har playlister, i tilfælde af at du hørte melodien der, og du kan et ca tidspunkt

http://www.dr.dk/playlister/playlist.asp?cid=5&oid=&dd=&mm=&yyyy=&cidName=P3

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-02-07 00:28

Og omkævdet: la la la lalllaaa - så kender jeg den godt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-07 00:56

Var der ikke også lidt skubidu i ??

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 11-02-07 01:11

Kender den godt, men kan ikke huske hvad den hedder.

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 11-02-07 01:20

Bare et sindssygt gæt, men kan det være: Eiffel 65 - Blue?

I sangen synger de i hvert fald: Im blue dabededabdeda.

Gå ind på http://www.radioblogclub.com/search/0/eiffel_65___blue

Der kan du høre sangen. Hvis linket ikke virker, skriv da: Eiffel 65 - Blue i rubrikken, hvor man skal skrive en sang titel..

Det er den eneste sang, som jeg lige kan komme i tanke om, som indeholder lidt ala det der..

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 11-02-07 03:22

Hmm jeg synes det lyder som The Who - My generation.. Ku det ik være den?

Kommentar
Fra : torben50

Dato : 11-02-07 03:24

Nu har jeg sidder oppe hele natten og ledt efter den sang, for jeg vidste nemlig jeg havde den på en af mine plader, men ku bare ik huske hvad den hed og hvem det var med.. Så skriver du lige pludselige Boibbo.. Helt uforventet.. Og ja det var den :D

Mange tak for svaret Boibbo..

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-02-07 10:39

Arrh, vil I da holde op... Pinligt. Luk spørgsmålet NU.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-07 10:42

Morer børnene sig

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 11-02-07 13:07

AIJ?

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 11-02-07 23:24

Jeg synes du skulle lægge tråden her ind under tips-vitser. Det er den sjoveste jeg har læst endnu!