Jeg tror, du måske har en firewall/antivirus eller begge, der er indstillet for restrektivt, så du ikke kan hente din mail!
MEEN det kan også være at din postkasse IKKe er sat rigtig op.
Nu vil jeg ikke lyde pædagogísk, men har man bare sat et forkert punktum . i sin opsætning er det nok til, at man ikke kan få kontakt.
Og opsætningen finder du på følgende måde:
Outlook Express - Funktioner - konti - egenskaber - servere
indgående post skal hedde: (POP 3) paul.get2net.dk - eller noget der ligner
Udgående server skal hedde smtpserver.get2net.dk - eller noget der ligner
Derudover er der noget der hedder kontonavn, og det er den du har fået fra Tele 2 og sammen med din kode, som du ikke selv kan vælge.
Alt det har du fået fra tele 2 i et brev, da du købte konceptet, så følg den og brug din sunde fornuft.
Hvis du stadig har spørgsmål er vi nok nogle, der jævnlig er på.