Til missjosephine !
Fra : Magnus90
Vist : 862 gange
197 point
Dato : 17-05-06 00:27

Som tak for dit svar får du lidt point her.

Mange tak.

Fra : bja2

Dato : 17-05-06 08:34

Hvad går det her ud på?????????????

Fra : Magnus90

Dato : 17-05-06 09:26

bja2:

Ja helt sikkert

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 197 point
Dato : 18-05-06 17:24

Citat
Hvad går det her ud på

Nu ville det gøre det nemmere at finde ud af, såfremt du skriver et link til det spørgsmål hvor missjosepine har hjulpet dig

Jeg tror det er det bja2 mener.

Jeg forstår så bare ikke, hvordan du allerede kan have optjent 177 ledige point at forære missjosephine........opererer man nu med minuspoint

Du blev medlem af siden d. 16/5, og som superbruger har du der fået 220 point at starte med, og dem brugte du på dit andet spørgsmål.

Så får man 20 point i døgnet for at logge på, og det kan du kun have gjort 2 gange = 40 point, så står der nu minus 133 under dine point

mvh dova

Fra : Magnus90

Dato : 21-05-06 14:28

Hej Dova !
Ja det underede også mig. Så derfor sytnes jeg at en eller anden skulle have dem.
Men så får du dem da. Ingen andre gider fra nævnte tråd.

Godkendelse af svar
Fra : Magnus90

Dato : 21-05-06 14:28

Tak for svaret dova.